Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest aa647...e93

Er ikke så spennende som det høres ut som. Som regel blir man stående på sidelinja å se på - noe som er ganske akward. Kanskje vil hu suge en av dere, mens den andre gir. Før dere bytter på. Trekant er en fantasi for mange, men det er sjelden noe som gjentas. Ofte blir det ikke som man hadde forestilt seg. Særlig om man har følelser for en av de som deltar, da kan det fort bli litt "anspent" i ettertid. Det beste er å ha trekant med noen som ikke har en tett relasjon til dere fra før av. 

Om det kun er ei elskerinne og ikke noe annet. Hadde jeg sagt nei. Hadde det vært ei kjæreste eller noe mer - hadde jeg nok vurdert det, for å tilfredsstille kjæresten min; selv om det går kanskje hadde gått litt på min bekostning. 

Anonymous poster hash: aa647...e93

Lenke til kommentar

I og med at hun bare er en "elskerinne" ser jeg ikke de helt store fallgruvene. Det at hun har deg spesifikt for sex betyr jo som regel at hun genuint tenner på deg. Sånn sett er ikke en ekstra mann et substitutt for mangel på tenning på deg.

Dersom det var snakk om et gjensidig forpliktende parforhold ville det stilt seg litt annerledes. I er slikt forhold er det mange andre ting enn sex hun får ut av det, og det ville nok krevd en høyere grad av analysering akkurat hvorfor hun da ville ønsket seg en ekstra mann. I en slik relasjon kunne det potensielt sett vært et uttrykk for at du er praktisk for henne, men ikke får det til å kile i underlivet hennes. Og for å avgjøre det ville det da vært relevant å se nøyere på f.eks: hvor ofte dere har sex i utgangspunktet, og hvor entusiastisk hun er i så måte, måten hun snakker til deg på i det daglige (snakker hun til deg som om hun beundrer deg?) og så videre og så videre.

I et gjensidig forpliktende parforhold er det større nyanser mellom hva som bare er en fetish, og hva som er et utrykk for at hun egentlig "cucker" deg. Men når forholdet i seg selv er basert på kun sex, sier det seg i større grad selv at du ikke blir cucket. Dersom du "ikke gjorde det for henne" kunne hun lett funnet seg noen andre for et rent seksuelt forhold. Mens i et parforhold kan det være andre (praktiske) årsaker til at hun blir på tross av at hun ikke tenner på deg, og at denne andre fyren da bare var for å få i pose og sekk (les: "cucking"). I det siste scenarioet ville jeg gått så langt som å anbefale DNA testing av evt. barn man tror man har sammen.

Endret av AntonMarkmus
Lenke til kommentar
Gjest 25c0a...1fa

Hvaa tenner du på da? Er der noe med denne settingen du blir tent av? Se dama bli knulla av en annen, slikke henne etterpå? (det liker jeg) 

 

Anonymous poster hash: 25c0a...1fa

Lenke til kommentar

Dette kan vært seksuell eksperimentering eller det kan være drama-baiting. Min erfaring med at kvinner ønsker å involvere flere i sengehalmen er gjerne at vil skape sjalusi eller drama. Det smarteste er å tenke seg om to ganger da det som nevnt sjelden blir noe bra i praksis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 17746...ad1

Jeg kan svare som tredjemannen i dette tilfelle, hvor et par jeg møtt regelmessig har sagt at dette er noe de tenner på begge to, det å ha med en ekstra mann i senga. Han liker å se at dama har det godt med en annen mann og er noe de har gjort i mange år nå, så jeg vil anta kommunikasjon mellom dem er veldig god på hva de får lov til og ikke lov til på et sånt type treff. Som f.eks i deres tilfelle så er alltid bruk av kondom, ingen kyssing på lepper og begge skal alltid være med når de har med ekstra mann/dame.

Bare sånn at det er sagt så deltar han på lekene også, jeg hadde ikke komfortabel hvis han bare så på. 

 

Det viktigste for din del er å tenke godt gjennom dette, tenner du på tanken av å ha med en ekstra mann i senga, at elskerinne/kjæresten har sex med en annen mann mens du ser på og kanskje deltar. Hvis du har dine tvil så er det viktig å si ifra tydelig om dine tanker. Sex skal være gøy, enten om det er bare to som er med på det eller flere. 

Anonymous poster hash: 17746...ad1

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest 80bef...934

DNA teste ungen sin fordi dama foreslår en trekant? Er man så usikker og redd for å bli "cucket" så har man ikke noe i et forhold å gjøre, og ihvertfall ikke et som involverer et barn. Har både hatt med ekstra kvinne og ekstra mann og dette har gått helt fint, uten unntak. Greit å ha kommunisert på forhånd (snakket om forventninger, hva som er lov/ikke lov etc.) og man bør være trygg både på partneren sin og forholdet sitt. Begge bør også ha bein i nesa og tørre å si ifra om det er noe man ikke liker (eventuelt om man har et kodeord). Annet enn det: tut og kjør!

Anonymous poster hash: 80bef...934

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...