Gå til innhold

En ny kjæreste!


Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
>,14/01/2004 : 21:22] Qwseyvnd-det er greit om du har køddet noe som jeg tror du har gjort men fortsatt så skal du vite at du SUGER i Norsk. det må være minst 500 skrive feil her i alle innleggene dine!!!!!!!

Venligst les retningslinjene. Kanskje han har problemer med å skrive helt riktig fordi han er døv? Noen her har også dysleksi. Dessuten kan du lære deg selv litt bedre norsk i stedet for å prikke på andre.

 

Og btw: Ikke ødelegg tråden da. Kjenner du han rauko? Det er ikke om han kødder eller ikke som er poenget. Poenget er at dette er den morsomste tråden på lang tid!

JA, eg kjenner han, og vet godt hvem han er, og hvem hans familie er...

 

For hans skyld, burde han stoppe dette, før han havner på Norge's Dummeste Fyr-listen... (kanskje han er det alt)

 

Best for han at han ikke snakker om bestevenninnen min

Lenke til kommentar

Du Rauko! Jeg er egentlif forbannet på deg, men bryr meg ikke.

Jeg gjør bare tråden morsomt..

Jeg tror du har nok blitt grovt voldtatt av en 70-åring dame :thumbs:

 

Av og til oppfører jeg dumt, men bare moro her på forumet.

 

Nå glemmer jeg dette og fortsetter :love:

Det kan være hvem som helst, hørende eller døve...jeg sier jo ikke alt sant.

 

Jeg sier ikke hvem, personlighet her på forumet.

Hvis noe av dere er sint på meg så send PM til meg. IKKE her fordi dere ødelegger moroen inkl meg. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Du Rauko! Jeg er egentlif forbannet på deg, men bryr meg ikke.

Jeg gjør bare tråden morsomt..

Jeg tror du har nok blitt grovt voldtatt av en 70-åring dame :thumbs:

 

Av og til oppfører jeg dumt, men bare moro her på forumet.

 

Nå glemmer jeg dette og fortsetter :love:

Det kan være hvem som helst, hørende eller døve...jeg sier jo ikke alt sant.

 

Jeg sier ikke hvem, personlighet her på forumet.

Hvis noe av dere er sint på meg så send PM til meg. IKKE her fordi dere ødelegger moroen inkl meg. :thumbdown:

Ikke min feil om du havner i feil fot..

 

Good Luck and Have Fun

Lenke til kommentar
Nå merker jeg noe ved deg Rauko...du skriver 0 innlegg?

 

Hehe...jeg ser ikke hva du skriver, fordi dine innlegger er 0.

Prøver du å vri deg unna? Ja, jeg er en proff hacker som gjør slik at det blir 0 innlegg, interessant hva?

 

 

Jeg kan fortelle deg teorien min hvis du vil svært gjerne høre:

 

Først prøver du å skryte av at du har fått kjæreste, så gratulerer folk deg. Så ville du finne på noe som å ha sex. Uheldigvis oppdaget de at du løy, så kommer du med en tåpelig unnskyldning "tullet bare". For å unngå mistanke, fortsetter du bare uten å vite at folk virkelig kødde med deg. Men det forstår du vel ikke. Du dummer deg bare ut mer og mer...

 

Også vil folk bare tro at døve er dumme, siden du viser deg til å være slik. Stopp mens du kan...

 

Men hvis du akter å fortsette, får du bare fortsette...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Javel...nå gjør den tråden ikke morsomt for meg lenger...hehe...din teori er feil, jeg er ikke interessert i kjærester...jeg gjør BARE TRÅDEN MORSOMT!

 

Ikke noe mer kommentar framover fordi vil ikke gjøre det verre :no:

 

Håper dere får en fin minne i forum :thumbup:

Endret av Qwseyvnd
Lenke til kommentar
Javel...nå gjør den tråden ikke morsomt for meg lenger...hehe...din teori er feil, jeg er ikke interessert i kjærester...jeg gjør BARE TRÅDEN MORSOMT!

 

Ikke noe mer kommentar framover fordi vil ikke gjøre det verre :no:

 

Håper dere får en fin minne i forum :thumbup:

bra

Lenke til kommentar

:scared: Te Rauko Hei!!! du har stoooore seriøse problemer,det er 120%sikkert!!! og du bør begynne å barbere deg

eller trimme barten din eller bleke den!!Og så må du alltid legge deg etter ABSOLUTT ALLE gutter/jenter du treffer!! til og med de opptatte ass!! få deg et eget liv og slutt å herme etter folk!!!

bortskjemte drittunge!! og gå ikke nå og klag til mamma fordi noen er sure på deg!! (det vil si:ikke noen,men alle ABSOLUTT!!)

og nå runder jeg av med :D:yes:

 

Tre som vi er gal jente pga Dally-post! Tozz-post! Og Q-man-post! :ermm:

 

ta deg Rauko...du skriver 0 innlegg du sagt hacket Haha tror du klar det? :p Hø jeg vet hvordan MEN på 0 i hw.no feil din d**t HW.NO

BRUKENAVN/PASSORD SÅ MANGE VEL

Som jarmo sa i "Posting teller ikke i off-topic......" juppzia rett! :thumbup:

 

Halo moderator... De som "politi" :cool:

 

Rauko du bare skrev noen I Off topic jeje! Og ødelegger moroen inkl Q-man! :eek:

eller Rauko få ikke gavene av :xmas: i 24:12:04!.............berræ Kødda alt få det jaa,.,.,.,

Qwseyvnd+Linda= :love: hehe!! jeg? spør han vel! jeg kalt han Q-man :roll:

<Halla Q-man du kan bare vider i litt post då> :thumbs: her post jeg bare tippe litt

 

DrDoogie som sa:

->"*rall rall rall*

Jeg leverer herved min søknad om midlertidig banning.

 

Undertegnet,

Thomas

 

Gir terningkast 4 for det oppfinnsomme uttrykket "Melkeskjøge".<-"

 

<Mulig!...>

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...