Gå til innhold

En ny kjæreste!


Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For sikkerhets skyld :thumbup:

Vel...Jeg så hennes f-i-t-t-e, og følte at den var jævlig våte,

jeg ble svært opphisset :blush:

 

Hun sa det var deilig å la meg føle, og det smakte ingenting :p:p

Hennes f-i-t-t-e er ca 2-3 cm, jeg så faktisk klitoris og stimulerte den :cool:

Så hun ble opphisset at den rennet ut fra hennes musa :D

Endret av Qwseyvnd
Lenke til kommentar
Grattis da :thumbup: Har endå ikke hatt min kjæreste :( Hadde ei,med det kjært seg nå j*****.Sex etter bare 2 uker??Hadde jeg vært så vile jeg ha blitt litt bedre kjent,men det er nå meg da.

sier du bare foprdi du er så jævlig jomfru selv det din fjortis!

 

Hadde det vært DEG så hadde du sikla etter musa hennes fra før dere ble sammen du din skap kåting

Lenke til kommentar
Fikk han orgamse, tøft! Hvorfor ikke mulig å fortsette knulle hvis folk har fått orgamse?????????????????

 

Han var nok veldig kåt  :scared:  :p

Fordi meningen med å knulle er å få orgasme, sprute sæd i skjeden og lage barn. Når man får orgasme er det hele over, penis, kuk,tisselur, mr. little guy blir slapp.

 

Jeg tror du bør høre på moyner, sjekk ut diverse saker og ting før du knuller.

 

EDIT: f.eks. ta deg en ronk. Napp løken, dra loffen. Eventuelt fyll en termos med makaroni og tre den på penis og ronk i vei.

tror du han der har utløsning etter orgasmen?

NEPPE

 

Tjukk i hue han der? :yes:

Lenke til kommentar
Grattis da :thumbup: Har endå ikke hatt min kjæreste :( Hadde ei,med det kjært seg nå j*****.Sex etter bare 2 uker??Hadde jeg vært så vile jeg ha blitt litt bedre kjent,men det er nå meg da.

sier du bare foprdi du er så jævlig jomfru selv det din fjortis!

 

Hadde det vært DEG så hadde du sikla etter musa hennes fra før dere ble sammen du din skap kåting

Hehe,morro tråd dette.Men hva er problemete ditt Torsteinen?? :roll: Du vet absolutt ingenting om meg,så kutt ut shit snakke.

Lenke til kommentar
Dette er pokker meg den råeste tråden jeg har lest!!! Sticky NUH! Ja, for de andre, men for meg ikke morsom, men er veldig nysgjerrig å dele erfaringer.

 

Har du noen fine dager Øyvind? Hvordan var helga med henne? Kul? +n +l :p

Ja, helga var morsom, spennende, rart, spenning, adrenalinkick, osv. :roll:

 

Jeg blir våt i penis når jeg tenker på hva som skjedde :love: VIRKELIG våt!, hun er det også om kvelden :blush: .

 

Det blir min minne resten av livet :scared:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...