Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Leieboere fra helvette


Bordplate

Anbefalte innlegg

Til dere som får penger fra Nav, dette er som tidligere nevnt fast inntekt. Du trenger ikke å nevne NAV til noen utleier slik at du blir likestilt med andre interesserte.

Kjønn, religion, legning og hvor pengene kommer er ingen grunn til å forskjellsbehandle folk som er interesserte i å leie. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hapi70 skrev (14 timer siden):

Også lurt å høre på politiet når de ringer en for å advare mot leietakere en har fått inn i huset.

Ja og det prøvde jeg å fiske ut av han når vi snakket sammen, men det hadde blitt feil av han å utlevere de opplysningene. Som nevnt var politisamtalen veldig rar, men det er ikke saklig grunn å kaste ut folk fordi de har en pågående etterforskning eller rettssak på seg. Desverre.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (17 timer siden):

NAV bruker ofte mer penger på å drøye ut saker enn det ville koste å bare betale

Ja, NAV er en parodi på seg selv. Jeg trodde faktisk alle fordommer og rykter om NAV var blåst litt ut av proporsjoner helt til jeg måtte innom lokalt kontor for å levere en farskapserklæring før foreldrepermisjonen min.

Jaggu var ikke dette akkurat som en kombinasjon av komiserien "Etaten", skranken på UD og passkontoret på en politistasjon midt i Oslo 😆 Og dette var i Elverum...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bordplate skrev (7 minutter siden):

Ja, NAV er en parodi på seg selv. Jeg trodde faktisk alle fordommer og rykter om NAV var blåst litt ut av proporsjoner helt til jeg måtte innom lokalt kontor for å levere en farskapserklæring før foreldrepermisjonen min.

Jaggu var ikke dette akkurat som en kombinasjon av komiserien "Etaten", skranken på UD og passkontoret på en politistasjon midt i Oslo 😆 Og dette var i Elverum...

Kan ikke dra innom mer. Heldigvis i noen saker. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...