Gå til innhold

GUIDE: Spillplattform til barna


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
9 hours ago, Ghost pirate LeChuck said:

Skal du bestemme hva vi mener om det å ha unger?  Fortsett å tro det.  VI avslutter der, ikke vits å spore mer av :p

Jo, hvorfor ikke dra det enda lenger. De små utakknemlige gledesdreperne, som ikke gjør annet enn å suge alt av livsmotivasjon og penger ut av deg, og reduserer livet ditt til en syklus av rutiner for ikke å få gjort noe av det du noengang har drømt om ;)

I denne hustanden har vi også alt, men vi bruker det bare selv, uten at andre skal krangle om spilletiden :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
16 hours ago, Iki said:

Det er jo veldig lett.

De bør spille det samme som vennene sine.

 

Noen er i den posisjonen at de er førstemann blant vennegjengen, og da må en altså vurdere selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
2 minutes ago, Iki said:

Da er det egentlig like lett.

Hva har foreldrene?

Om svaret er at ingen har noen anelse, så kjøper man en Nintendo og er ferdige med saken.

Jeg har som tommelfingerregel at jeg aldri stoler på utsagn som er så kategoriske.

Lenke til kommentar

Gamepass er gull verdt. Akkurat nå spiller ungene Grounded på PC her i huset, sammen med meg. Fireåringen sliter litt med å skjønne alt han trenger å lage, men det går relativt greit.

Det er jo ellers rikelig med andre spill å velge i der. Det er jo også utrolig greit å kunne sette opp familiekonto, slik at ungene har tilgang til Gamepass-spillene på sine egne pc-er og Xbox-er.

Med Steam må man jo ljuge på alderen til ungene for at de skal få spilt Among Us, blant annet...

Lenke til kommentar
PingEnt skrev (På 23.2.2021 den 11.57):

Jeg har som tommelfingerregel at jeg aldri stoler på utsagn som er så kategoriske.

PC er vanskelige for folk som ikke har peiling.

Det er mye å jobbe med om man skal gi barna et trygt miljø.

 

PlayStation og Xbox er dyrere, og en stor del av spillene er ment for eldre.

 

Nintendo har de beste spillene for barn.

 

Så om foreldrene ikke har peiling, og om barnet ikke må ha en Playstation eller Xbox for å spille med venner, så er en Nintendo det eneste alternativet.

Lenke til kommentar
aidskake skrev (På 23.2.2021 den 8.43):

Jo, hvorfor ikke dra det enda lenger. De små utakknemlige gledesdreperne, som ikke gjør annet enn å suge alt av livsmotivasjon og penger ut av deg, og reduserer livet ditt til en syklus av rutiner for ikke å få gjort noe av det du noengang har drømt om ;)

 

Haha, akkurat på kornet :D Livet (vårt) er best uten barn. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...