Gå til innhold

Experia Z5 Compact: MMS-trøbbel


aaad

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har kjøpt meg "ny" mobil frå Tyskland, og den verkar heilt strøken og funkar fint, utanom at eg ikkje greier motta/sende MMS. Det er jo litt brysomt, i og med at dei fleste SMS-ar blir å rekne som MMS-ar for tida, med desse emojiane.

Uansett: Eg har aktivert mobildata og roaming. Måtte setje det opp APN (Tilgangspunktnavn) manuelt. Dette ihht. Telenor sine sider:

image.png.ffdb1c0e7c51c1d14ba9150a2b9e6009.png

Mobildata verkar OK, men ingen MMS-funksjonar 😕

Det kan vere mobilen er litt sær (?)...er visst ein japansk modell (SO-02h). Han blei levert med Android 7, men eg greidde i farten å få til å nedgradere til Android 6, i eit forsøk på å fjerne ein del japanske surre-appar ved å sette telefonen opp på ny via Xperia Companion. Det same japanske surret kom tilbake etter nytt oppsett, men no altså med Android 6. Mobilen funkar fint, altså, med norsk språk og standard appar. Det verkar likevel som om noko av desse japanske appane er parallelle administrative appar, som eg for ein del av avinstallert eller deaktivert...

Nokon som har forslag til løysing? Vil helst sleppe å styre med tredjeparts "flashing" eller "root-modding"....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mobile999 skrev (30 minutter siden):

Nullstill oppsettet (det henter visst nytt oppsett fra nettet):

Har vel testa det....

Når eg trykker "Nullstill", kjem det ei melding om at "Innstillingene for navn på tilgangspunktet  er ikke tilgjengelig for denne brukeren".

...men det går som sagt an å setje manuelt.

Lenke til kommentar

Z5 modellen i Japan ble solgt av kun et teleselskap, og det er nok en del av dems apper du har fått med på din telefon. NTT Docomo regner jeg med. Dems apper vil overkjøre standard SONY apper uten dårlig samvittighet. Mms brukes overhodet ikke i Japan, og det kan være et av problemene. 

Har selv en del Japanske telefoner, mest Sharp og Fujitsu og disse har jeg aldri brukt mms på, da jeg heller aldri bruker sånt. Men jeg skal prøve for å se åssen det går.

Endret av Sharpings
Lenke til kommentar
Sharpings skrev (15 minutter siden):

Z5 modellen i Japan ble solgt av kun et teleselskap, og det er nok en del av dems apper du har fått med på din telefon. NTT Docomo regner jeg med.

Docomo, ja... 🙄

mobile999 skrev (1 time siden):

Nullstill oppsettet (det henter visst nytt oppsett fra nettet):

Prøvde å slette innstillingane for APN, og sette opp på ny med berre APN-namn "smart.telenor" og starta på ny. Det blei lagt inn eit par nye innstillingar (MCC/MNC/APN-protokoll ved roaming), og mobildata verkar greitt, men null MMS 😕

Det blei ikkje sett inn innstilling for MMSC/MMS-proxy/MMS-port...

Lenke til kommentar
Sharpings skrev (26 minutter siden):

....og disse har jeg aldri brukt mms på, da jeg heller aldri bruker sånt.

Kunne nok levd greitt utan MMS, hadde det ikkje vore for at ein del av desse fjonge emojiane i tekstmeldingar blir sendt som MMS-meldingar. Litt tungvint å logge på Min side på Telenor kvar gong ein får ein slik... 😏

Lenke til kommentar

Jeg forsøkte selv på min nyeste Sharp telefon fra Docomo og opplever at det ikke er så lett. Gikk inn på websidene til OneCall som jeg bruker for å finne apn og mms innstillinger.

Må ha en apn for mobildata og en til for mms. Det står også at man skal gå inn i innstillingene til meldingsappen for å tillate multimediameldinger samt slå på noe roaminggreier der, men min meldingerapp har ikke noe innstillinger for multimediameldinger. Sannsynligvis fordi ingen bruker det i Japan. Så man må muligens laste ned en annen melding app? 
 

jeg får emojis i smsene, men de ser veldig annerledes ut enn på andre telefoner, så jeg begynner å tro at Japanske telefoner rett og slett ikke er interessert i mms. Japanerne brukte e-mail på telefonene sine mange år før oss her i Europa. Vi brukte mms, mens de brukte e-mail istedet.

Har du forsøkt en annen meldingsapp?

 

82C50DB1-06CE-4A81-B693-B8B4674DD37C.jpeg

Endret av Sharpings
Lenke til kommentar
Sharpings skrev (På 22.2.2021 den 11.32):

...min meldingerapp har ikke noe innstillinger for multimediameldinger.

Ikkje min heller. Og separate APN-innstillingar verkar heller ikkje.

Kan slik funksjonalitet vere på plass i nyare Android? Telefonen var som sagt sett opp med Android 7 då eg fekk han, men eg var altså litt snar med å setje han opp på ny, og blei då nedgradert til Android 6.

Er det kanskje ein "roll back-funksjon" i Experia Companion? Sikkert ikkje...

Nokon som veit om ein plass der det går an å laste ned eit ukomplisert, påliteleg flash-verktøy og ein oppgraderingspakke? 🙄

Kanskje det òg går an å flashe ein internasjonal android-pakke? (...til E5823 eller E5803)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...