Gå til innhold

Prisantydning Canon 7D mk2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Sjekket finn.no og det ligger mange 7D med og uten mark II. Dette er et knallbra kamera.

Generelt ligger mobiltelefoner alltid 10 hakk foran speilrefleks på software-siden.  Det gjør at selv et nytt Canon kamera føles utdatert. 

Jeg har hatt befatning med et 77D kamera som ble kjøpt nytt (demobrukt) til vell 5000 kr. Tror det det er årsak til at det ligger mange usolgte 7D. 7D sitt fortinn er bedre værtetting. Men mangler gps, wifi og er en generasjon eldre.

Gå ut fra kamerapriser på finn.no og legg deg litt lavt siden det er mange til salgs.  

Endret av Luske_Ludvig
Lenke til kommentar

Takker for innspillene, setter pris på at dere tar dere tid til å svare. 

For ordens skyld bør jeg nevne at det er jeg som er i markedet for å kjøpe. 

Har kommunisert med flere selgere på finn, der jeg har gitt bud på mellom 5-6 tusen for huset avhengig av tilstand. Samtlige har ment prisen er for lav, de legger seg jevnt på 8000 og opp. Det mener jeg ikke kameraet er verdt, da er det like greit å kjøpe en nyere modell. 
 

Der er kun MK II versjonen jeg har interesse for. Modellen er fra 2014/2015 så begynner å dra på årene, men den har det meste jeg trenger. Tilgangen på brukt optikk er utløsende for hvorfor jeg ønsker å kjøpe Canon. 

- J
 

Lenke til kommentar

Kunne godt tenkt meg en 90D, men var på jakt etter noe rimeligere for å teste ut interessen før jeg legger for mye penger i det. 

7D MkII er kameraet jeg har sett meg ut som kunne passe godt i forhold til det jeg skal fotografere, men hvis prisen ikke er rett så finner jeg noe annet.

- J

Lenke til kommentar

Legge ut annonse på Finn var et godt tips!

Ble kontaktet av en lokal selger, som viste seg å være superhyggelig. Fikk med masse gode tips med på veien. 
 

Betalte 4500 for huset og 4000 for en Canon EF 24-105mm f/4L IS II USM. Begge deler er pent brukt, huset er fra 2015 så uten garanti. Linsen er fra 2018. Kvittering på alt. Fikk også med et CF på 16 GB med på kjøpet. 

Veldig fornøyd med denne handelen, gleder meg til å ta kameraet i bruk. 
 

Takker for tips på veien folkens!

-J

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...