Gå til innhold

xiaomi mi 11 kommer, noen som vet noe mer?


Anbefalte innlegg

OC-Freak skrev (55 minutter siden):

Ultra vil koste 1200 € i europa. Dvs rundt 12k her. Omtrent så dyrt som fryktet.

Det er i det minste for 12/256-versjonen. Reknar med versjonen med 8 GB RAM dermed ikkje blir tilgjengeleg i Europa. Kameraet bør uansett vera blant dei beste på marknaden når prisen er på iPhone/Samsung-nivå.

Ser at pressemeldinga frå dagens presentasjon ikkje nemner Mi 11 Pro. Til gjengjeld står det at det kjem ein Mi 11i med ein litt mindre skjerm utan bua kant, men fortsatt Snapdragon 888: https://blog.mi.com/en/2021/03/29/xiaomi-expands-mi-11-series-lineup-in-global-mega-launch/

Det er dessutan info om ein prosjektor som ikkje var del av presentasjonen i dag. Det er kanskje rimeleg å tippa at innholdet i dei to presentasjonane i dag og i morgon har blitt stokka om i siste øyeblikk, utan at pressemeldingane har blitt oppdatert i tide? Det vil visa seg når del 2 kjem.

Ser det er testar av Mi 11 Lite ute på Youtube allereie. Ingenting på dei andre modellane enno.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sir-alex skrev (På 2.4.2021 den 18.12):

Da er testen av Xiaomi MI 11 Ultra klar og ligger på DXOMARK. Scoret hele 143, tidenes beste score på den siden. 

https://www.dxomark.com/xiaomi-mi-11-ultra-camera-review-large-sensor-power/

Nå er vel ikke dxomark helt upartiske, så lenge de mottar betaling for "samarbeid" med produsenter.

Jeg tar alltid testene derfra med en stor klype salt. Bedre å se sammenligningstester selv og avgjøre selv hva man liker best. De beste resultatene vil man nok uansett få med manuelle innstillinger og/eller gcam.

Lenke til kommentar
53 minutes ago, OC-Freak said:

Jeg tar alltid testene derfra med en stor klype salt. Bedre å se sammenligningstester selv og avgjøre selv hva man liker best. De beste resultatene vil man nok uansett få med manuelle innstillinger og/eller gcam.

Problemet mitt er de voldsomme skalaene de bruker. Jeg føler at om de hadde testet den samme telefonen 2 ganger så hadde den fort fått vidt forskjellig score.

Hva er forskjellen på 60 og 67 i "artifacts" eller 105 og 95 i "exposure" f.eks

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt denne noen uker og min erfaring er at kamera er greit, ikke det beste, men god på video, batteriet er bra og holder like bra som note 20 jeg hadde, telefonen er utrolig rask, skjermen er en fryd og om du kan leve med et greit kamera så er denne telefonen helt klart ett av de beste kjøpene du kan gjøre, spesielt om du ser på pris. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...