Gå til innhold

Nok et overklokkings eventyr med et godt konsept.. :D

laff84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...ikke var lukket, døra var åpen og ned fra kjøleskapstaket drapp små vanndråper ned på PC-en! Jeg måtte finne på noe, og det kjapt! Så jeg...

[ Denne Melding var redigert av: Kane på 2002-03-07 17:11 ]

Skrevet

Putta pc'n i en svart søppelsekk...

"Der!" tenkte jeg, idet jeg så den store plastdritten i kjøleskapet. "Det vannet som kommer inn der vil jeg gjerne se!"

Så timene gikk, pc'n i kjøleskapet, da plutselig...

Skrevet

mutter sa: Te helvete se å få den pc`N ut av kjøleskapet.. jeg måtte bare pent nødt til å adlyde ordren, og måtte finne meg et nytt nedkjølings konsept.. jeg startet på overklokking.no`S sine sider der jeg så...

Skrevet

en link til hjemmesiden til et kjernekraftverk i russland. Kjernekraftverk har ganske heftig kjøling tenkte jeg og hev meg på telefonen til min kurrupte russiske barndomsvenn... han kunne fortelle meg at

[ Denne Melding var redigert av: CSSSK på 2002-03-07 17:31 ]

Skrevet

jeg fikk 100000spenn for PC-en til terje, for PC-en hans er bra. det var en amd k6 300mhz@6300hmz med blanding av nitrogen kjøling og vann! jess nå skal det bli russiske krefter i PC-en, men så pluttselig slo det meg....

Skrevet

det gikk bra,men tenk om det begynte å regne!!

så jeg slo opp et telt i hagen min. av typen cirkus

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-03-07 18:26 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-03-07 18:28 ]

Skrevet

Før jeg visste ordet av det, var hagen full av elefanter som ville inn i teltet, og russere som kom med bong-kjøling i elefantstørrelse :smile: ...

Skrevet

Nabo-barna kom selvfølgelig og trodde det var cirkus.

Jeg måtte få dem vekk fra det russiske kjølevidunderet fort som F***. Jeg fikk en god ide...

Skrevet

Jeg tok nitrogenen og helte over ungene så dei frøys til is og kunne ikke røre på seg, men det skulle jeg ikke gjort, for da...

[ Denne Melding var redigert av: ZubZerO på 2002-03-07 19:15 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...