Gå til innhold

TEST: Rasling, knitring og bjeffing: Bli kvitt ulydene i video­møtet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs om dette er programvare som i det hele tatt blir vurdert i større bedrifter med stram kultur og sikkerhetsvurderinger. Kan bl.a. se for meg at offentlige etater ikke engang vil snuse på dette. Og samme med andre steder der brukerne ikke lengre får lov å installere programvare på egen hånd, men at det må pakkes og distribueres av IT-avdelingen.

Så kort sagt, dette vil nok fremdeles være et problem for svært mange som irriterer seg over slikt, i lang tid fremover. Løsningen må være å få slikt integrert i chatklienten, og ikke som en egen app.

Endret av Snowleopard
Skriveleif
Lenke til kommentar
digimator skrev (3 minutter siden):

Og det spørst om bedriftar med kost/nytte vurdering vil bruka pengar på noe som gir såpass marginal nytte.

Sant nok det. Selv om programvaren hadde vært gratis, så koster det tid og innsats for å godkjenne et slikt program. Man skal bl.a. sjekke at programmet ikke kan stjele data, inneholder annet grums, og at det ikke får mer kritiske applikasjoner og tjenester til å krasje eller feile.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Bjarne Nilsson skrev (16 timer siden):

hva efr det store problemet, sår for at alle deltakerne har et headset med mic så er vel iaffal 80% av problemene løst, eller har jeg gått glipp ab noe viktig? "jeg viul ikke bruke headset" er heller ingen gyldig unnskyldning i jobbsammenheng IMHO

Riktig. Er det noe som er plagsomt, er det folk som lager klikkelyder eller smatter som om de ikke har drukket vann i fjorten dager.

Ingen software kan løse det problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...