Gå til innhold

Vil noen anbefale et kvalitets spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal straks kjøpe grafikk kort som åpner muligheten til å faktisk spille noen spill av nyere dato uten at alt hakker og ser j***** ut...

Og det er i dette tilfellet at jeg henvender jeg meg til dere (hvem no dere er)...

Vil gjerne ha et spill med god og lang singelplayer del og som kan utvide sin levetid med god multiplayer...

Hittil har jeg sett på Hidden & Dangerous 2, dette virker veldig bra, men ville høre hva "mobben" mente først...

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal straks kjøpe grafikk kort som åpner muligheten til å faktisk spille noen spill av nyere dato uten at alt hakker og ser j***** ut...

Og det er i dette tilfellet at jeg henvender jeg meg til dere (hvem no dere er)...

Vil gjerne ha et spill med god og lang singelplayer del og som kan utvide sin levetid med god multiplayer...

Hittil har jeg sett på Hidden & Dangerous 2, dette virker veldig bra, men ville høre hva "mobben" mente først...

;)

H&D 2 er greit, ikke så utrolig bra på MPdelen. Aldri prøvd SP, men venner sier det er bra, så det er vel ikke noe dårlig kjøp. Mitt tips er å vente et par måneder, da det strømmer på med gode titler, sjekk ut www.tothegame.com, men du vil vel kanskje ha noe NÅ! Og da er det ikke så mye å anbefale. 2003 har vært et skuffende spillår. :cry:

Gjest Slettet-9MaQoRVt
Skrevet

Eh... KOTOR har ingen multiplayerdel, men den råeste grafikken jeg har sett i mitt liv, og en meget langvarig singleplayer... Du burde prøve å sette all grafikken på max, hvis det går. Sinnsykt.

Skrevet

Kommer ikke til å blir SW:KotOR eller NFS:U siden jeg har begge titlene på xbox... Selv om det blir bedre grafikk kjøper jeg ikke 2 eksemplarer...

Skrevet (endret)
2003 har vært et skuffende spillår. 

Hvor storkrevende mange er, vi har fått the Frozen Throne, Spellforce, KotOR, og to neverwinter nights expansions, fantastisk for meg...

Endret av NoLimit_^
Skrevet

unnskyld unnskyld ..hva er kotor ?? er d strategi eller ? har aldri brydd mæ om strategi så ..men er det det og burde jeg prøve ...(SORRY OFF topic men MÅ vite ..) :blush::blush::blush:

Skrevet

Hidden and dangerous 2 er et GODT kjoep for SP med masse replaybility .

For MP er det nok litt under par , faa servere .

For MP ville jeg kjoept Rainbow Six : Raven Shield og / eller Call of Duty , kommer an paa hva du liker realisme eller arcade .

Skrevet

Kotor er star wars knights of the old republic.. er vel en skyte rpg i fremtiden.. med lasersverd sikkert :)

har aldri prøvd det.. men jeg kan jo svare deg noenlunde fordet

Skrevet
Eh... KOTOR har ingen multiplayerdel, men den råeste grafikken jeg har sett i mitt liv, og en meget langvarig singleplayer... Du burde prøve å sette all grafikken på max, hvis det går. Sinnsykt.

Råeste grafikken du har sett i hele ditt liv i det spillet? Hmm..

Skrevet

Råeste grafikken du har sett i hele ditt liv i det spillet? Hmm..

Det har nok ikke den fineste grafikken på enkeltelementer, men helheten og det at det ser utrolig forseggjort og polert ut gjør at jeg må si meg enig med Erdne.

Gjest medlem-19530
Skrevet

er det bare meg som synes kotor var kjedlig? :shrug:

Skrevet (endret)
er det bare meg som synes kotor var kjedlig? :shrug:

Nei du er ikke alene, enormt kjedelig.Alt for mye prating, kjedelig slossing. :angry:

Har du skjønt meningen med rollespill? Kotor er et rollespill! Og faktisk det beste jeg har spilt!

Endret av hwknut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...