Gå til innhold

Har 1+7t, missfornøyd å har lyst på noe nytt


Anbefalte innlegg

Menn hva?

Har aldri hatt Iphone av noe slag men forestiller meg et bra kamera mens resten er dyre apper og knuste skjermer, Huawei har jeg hvert fornøyd med men der er det vist ikke lengere et brukbart operativsystem på så hva skan velge?

Bruker ikke tlf til spill eller filmer. Brukes til å prate, sms, facebook, podcaster, bilder og spotefy, så ønske er en forholdsvis rask tlf med brukbart kamera som ikke klundrer å tuller som den jeg har nå gjør.

 

Endret av skidrow1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er du missfornøyd med på Oneplus 7T? (skriv det slik plis) 

Har du prøvd en factory reset på den for å løse opp i problemene?

Var knallfornøyd med min Oneplus 6T og bytta den egentlig bare ut fordi den var for stor. Gikk for en Google Pixel 5 grunnet størrelsen, og den har bra kamera. Dog selges den ikke i Norge så må betale dyrt\importere selv.

Lenke til kommentar
skidrow1 skrev (14 timer siden):

Bare hørt litt her og der, sett folk klage på nett osv, men har som nevnt aldri hatt Iphone så har ikke personlig erfaring med det.

Du trenger ikke å bekymre deg. Om du vil ha markedets beste telefoner så er det veien å gå. Om ikke best er så nøye med så er det mange bra i fra Samsung og Huawei også, men sistnevnte ville jeg drøyd med å sett om de fikk Google play støtte tilbake først. 

Lenke til kommentar
Complexity skrev (9 timer siden):

Hva er du missfornøyd med på Oneplus 7T? (skriv det slik plis) 

Har du prøvd en factory reset på den for å løse opp i problemene?

Var knallfornøyd med min Oneplus 6T og bytta den egentlig bare ut fordi den var for stor. Gikk for en Google Pixel 5 grunnet størrelsen, og den har bra kamera. Dog selges den ikke i Norge så må betale dyrt\importere selv.

Kamera er supert under de fleste forhold, men noen ganger blir bildene veldig kornette, kan være tatt 3 bilder av samme ting, 2 av de er bra, nr 3 ikke så bra. Fingeravtrykkleseren kutter noen ganger og du må da slå av og på skjermen får å taste koden, så virker den bra noen dager igjen. Tokk 2 bilder i sta mens jeg dreiv med en bilmotor, kom inn nå å bildene er ikke der. Mulig det var fordi jeg hadde hørt så mye bra om T6, så når jeg kjøpte T-7 så var forventningene så høye, bare litt missfornøyd med den liksom.

 

Lenke til kommentar
minim skrev (5 timer siden):

Du trenger ikke å bekymre deg. Om du vil ha markedets beste telefoner så er det veien å gå. Om ikke best er så nøye med så er det mange bra i fra Samsung og Huawei også, men sistnevnte ville jeg drøyd med å sett om de fikk Google play støtte tilbake først. 

Ja va skjer der egentlig? fremdeles uten Vips og lignende på Huaweien? Er det noe sjangs at Google play kommer tilbake nå som de har sitt eget å har brukt et lass med penger på å utvikle det?

 

Lenke til kommentar
skidrow1 skrev (På 13.1.2021 den 18.56):

Ja va skjer der egentlig? fremdeles uten Vips og lignende på Huaweien? Er det noe sjangs at Google play kommer tilbake nå som de har sitt eget å har brukt et lass med penger på å utvikle det?

 

Det er det ingen som vet, men kanskje restriksjonene blir fjernet når Trump er gone. Fremdeles uten såvidt jeg vet og jeg mener det er bare å se bort fra de så lenge de ikke får ha Google apps. Altfor mye er avhengig av det. Det er vel en risiko uansett android produkt utenom Google egentlig. Huawei er jo digre så at de skulle få en slik restriksjon var nærmest utenkelig før det skjedde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...