Gå til innhold

Hva faen er det med Spotify?! Drittfolk


Urealistisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke reklamen på Spotify er så irriterende, men bruker helst Spotify når jeg driver på med rengjøring, så bruker det egentlig som en radiostasjon som spiller musikken jeg liker. Trenger heller ikke å skippe sanger, så for meg er det ikke aktuelt med Premium. 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har abonnert på Spotify i over 10 år nå.. Det et lite beløp hver måned, som jeg synes er helt OK for å høre på musikken jeg liker og samtidig bidra. Jeg skulle dog ønsket at pengene gikk mer til artistene og ikke plateselskapene, det er nok de som tjener mest på inntekter de får inn via Spotify.. 

Og med tanke på hvor lite artistene tjener på å være på spotify i første omgang.. 

Vel, jeg synes ikke det er helt kult det heller, men, Spotify og andre strømmetjenester er kommet for å bli, om vi liker det eller ikke. Og det å gi en tjeneste gratis er ikke noe Spotify tjener på, det er derfor de gjør alt de kan for at du skal betale for tjenesten.  Og det synes jeg egentlig er greit fordi det du får i Spotify er en tjeneste som gir deg en hel verden med musikk til en lusen 109 kr. 

Reklameinntekter blir bare mindre og mindre verdifult. Det er en grunn for at nettaviser nå har en betalingsmur for artiklene sine.. De tjener rett og slett ikke nok igjennom reklame til å kunne rettferdiggjøre å la alle lese det gratis.. Jeg synes det er jævelig surt, da jeg ikke ønsker å abonnere  på 2  - 3 ulike aviser som jeg leser. Derfor blir det til at jeg leser tittel og ingress, så finner jeg andre kilder på ting som er viktige. Dessverre er det vanskelig med lokale saker. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...