Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan spørre en kvinne i fast forhold om finansiell cuckolding?


Gjest 21f92...7d1

Anbefalte innlegg

Gjest 21f92...7d1

Liker ikke kontakt-annonser eller online.stuffz. Vil rett å slett spørre en kvinne i lokalmijøet som jeg liker om dette er ok for henne og kjæresten. Hvordan skal jeg gå frem?

Anonymous poster hash: 21f92...7d1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I et forsøk på å ta tråden seriøst, måtte jeg gjøre litt research.

Fant denne artikkelen: https://www.menshealth.com/sex-women/a19546970/what-is-financial-domination-fetish/

Så finansiell hanrei (hanrei er ektemannen til en utro kone) - eller cockold, Tolker det som finansielt utroskap? Jeg skjønner ingen ting. "Finansiell cockold". Så du ønsker å gi penger til ei dame som allerede er i et forhold, med mannen hennes sin tillatelse? 

Greit nok at det er en sær form for undertrykkelse i bdsm-sjangeren. Men sannsynligheten er at de aller fleste vil reagere med et stort "HÆ?" og ikke forstå noe som helst. Dette er så sært, at du må på dykke litt dypere i bdsm-miljøet for å finne noen tror jeg. Det finnes mange bdsm-klubber i Norge. Blant annet en her i Stavanger der jeg bor. De har (i allefall tidligere) hatt noen åpne møter der nysgjerrige kan komme innom og bli bedre kjent. 

Men dersom du har et så sterkt behov for å bli undertrykt til de grader, at du er villig til å ofre hele din finansielle kontroll for seksuell tilfredstillelse. Så koster det mer enn det smaker. Å være "sugar daddy" er ydmykende nok for de fleste, og der får også pengene dine bein å gå på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 21f92...7d1

Ok, så all er enige i at det er ekstremt/hardcore? Og hvor jeg får et ja kan det fungere bedre for dama enn for meg. Grunnen til at jeg ikke søker bsdm-miljø (og jeg vet det er tusen kvinner som søker pengeslaver) er fordi jeg ikke vil gjøre det med fremmede. Det er kunne kvinner som jeg liker, forelsket og tiltrukken til jeg ønsker å foreslå det til og det er snakk om voksne kvinner som allerede har bil, hus og er i arbeid. Bare hun og de få andre det gjelder er desverre i et forhold.

Anonymous poster hash: 21f92...7d1

Lenke til kommentar
Gjest 21f92...7d1
Pc Lynet skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke heller finne deg noen du faktisk vil dele ett liv med? Og bruke pengene på hun?

Kan, og hun er faktisk en kvinne jeg vil dele livet mitt med. Jeg tror jeg er mye mer redd for at hun sier ja takk gjerne enn nei.

Anonymous poster hash: 21f92...7d1

Lenke til kommentar
Gjest 21f92...7d1
Pc Lynet skrev (8 timer siden):

Så hvis hun damen du er interessert i går fra mannen sin og blir sammen med deg, vil du være fornøyd da?

Nei, for jeg vil at hun skal være mest mulig glad og fornøyd, men på en måte ja, men nei.

Anonymous poster hash: 21f92...7d1

Lenke til kommentar
Gjest 21f92...7d1

Også forstår jeg, 'huff og huff', hvordan kan du som man la en økonomisk, priviligert dame der du er sjalu på mannen hennes, kjæresten hennes eller elskeren(s) hennes få behandle deg sånn langvarvig. Men jeg kan ikke noe forå ha lyst til det selv.

Men dersom jeg skulle tørre å si det til henne, og hun svarer med et 'ja takk, svært gjerne', skal jeg si ja og dedikere med til til det og være lojal, eller synes dere jeg skal si nei, pga konsekvensene og at hun kan få det mye mer gøy en meg?

Anonymous poster hash: 21f92...7d1

Lenke til kommentar
Gjest 21f92...7d1
Pc Lynet skrev (4 minutter siden):

 

  1. At hun synes du er en creep og ikke vil ha noe med deg å gjøre resten av livet.
  2. At hun akesepterer tilbudet ditt.
  3. At hun går fra mannen sin og blir sammen med deg.

Du får tenke gjennom om det er verdt det uansett hva utfallet blir.

1: nps Hun om det.

2: Er det jeg kanskje det jeg er mest redd for.

3: Tror ikke det.

Anonymous poster hash: 21f92...7d1

Lenke til kommentar
Gjest 21f92...7d1 skrev (6 minutter siden):

Også forstår jeg, 'huff og huff', hvordan kan du som man la en økonomisk, priviligert dame der du er sjalu på mannen hennes, kjæresten hennes eller elskeren(s) hennes få behandle deg sånn langvarvig. Men jeg kan ikke noe forå ha lyst til det selv.

Men dersom jeg skulle tørre å si det til henne, og hun svarer med et 'ja takk, svært gjerne', skal jeg si ja og dedikere med til til det og være lojal, eller synes dere jeg skal si nei, pga konsekvensene og at hun kan få det mye mer gøy en meg?

Anonymous poster hash: 21f92...7d1

Jeg synes hele koseptet virker som en dårlig ide.

https://www.menshealth.com/sex-women/a19546970/what-is-financial-domination-fetish/

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 21f92...7d1
Pc Lynet skrev (19 minutter siden):

Du risikerer fra mest til minst sannsynlig:

  1. At hun synes du er en creep

Kan du definere haktrminelle?

Pc Lynet skrev (7 minutter siden):

Tusen takk, jeg er ikke redd for å spørre, men mest betenkt på å gi det en sjangs dersom kvinnen jeh liker sier ja.

Noen kvinner som har synspuntker? Vet det litt sært og veldig sosialt uakseptabelt for tiden.

Anonymous poster hash: 21f92...7d1

Lenke til kommentar
Gjest 21f92...7d1
Gjest 21f92...7d1 skrev (Akkurat nå):

 jeg er ikke redd for å spørre,

Anonymous poster hash: 21f92...7d1

Ok, leg løy. Jeg er redd for å spørre kvinnen jeg liker om dette. :p:roll: Sikker forståelig nol. Det grenser til nedverdigelse av menn.

Anonymous poster hash: 21f92...7d1

Lenke til kommentar
Gjest 21f92...7d1
Kris85 skrev (På 23.11.2020 den 6.16):

IDette er så sært, at du må på dykke litt dypere i bdsm-miljøet for å finne noen tror jeg.

De sier bare at jeg skal tørre å spørre kvinnen/kvinner i lokalmiljøet og gi det en sjangs om hun sier 'ja takk gjerne for meg', så jeg ville be om synspunkter her. Kan ikke noe for å ha lyst til det, skal jeg tørre å spørre og skal jeg gi det en sjangs om hun sier ha. Alle kvinnene det gjelder i lokalmiljøet er økonomisk selvstendige.

Anonymous poster hash: 21f92...7d1

Lenke til kommentar
Gjest 21f92...7d1
Kryptodebunker skrev (På 23.11.2020 den 5.46):

 Noen vil sikkert bli glad for gratis penger. Men pass på at du har økonomi til det og ikke gir bort penger som kan komme deg selv eller dine eventuelle arvinger til gode i fremtiden. 

 

Takker for tilbakemelding, og jeg har ikke og vil ikke ha barn. Men hva er svaret? Skal jeg gjøre det dersom kvinnen(e) jeg liker og tør spørre vil ha det, og det er ok for hennes kjæreste, mann eller faste elsker(e) siden dette som langvarig relasjon kan resultere i at jeg angrer og bare får det jævlig mens hun og elsklingene sine får det bedre?

Anonymous poster hash: 21f92...7d1

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...