Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
_Spook_ skrev (2 minutter siden):

Begge deler slik jeg forsto det.

En kompis bestilte digital fra netonnet igår, og fikk deretter beskjed om at de ikke visste når de fikk de inn på lager...

Skrevet
Christian96 skrev (Akkurat nå):

Bestilte disk versjon på NetOnNet i sta og fikk leveringsbekreftelse nå :D

Jeg gikk glipp av det fordi den ikke kom opp i søket på ps5 🤦‍♂️Jaja. Bare en konsoll. Far cry 6 på PC snart allikevel.

Skrevet
3367 skrev (2 minutter siden):

En kompis bestilte digital fra netonnet igår, og fikk deretter beskjed om at de ikke visste når de fikk de inn på lager...

Det såg ut som det kun var disk versjonen som var tilgjengelig. Ein standard, og ein med Ratchet and Clank.

Skrevet
_Spook_ skrev (1 minutt siden):

Jeg gikk glipp av det fordi den ikke kom opp i søket på ps5 🤦‍♂️Jaja. Bare en konsoll. Far cry 6 på PC snart allikevel.

Jeg tror den ikke dukker opp i søket når den er utsolgt. Jeg gjennomførte bestillingen 09:15

Skrevet
1 hour ago, Elgens said:

Bestilte disk i går, sendt fra NetOnNet kl 08 i dag.

Her og, bestilte rundt klokken 09:00, og fikk sendebekreftelse for en halvtime siden! Veldig bra!

• Liker 1
Skrevet

Virker som det kommer litt flere konsoller inn til leverandørene i allefall for tiden. Så forhåpentligvis kommer det flere muligheter fremover :) Må ha diskversjonen så får bare vente. 

Skrevet
Christian96 skrev (3 minutter siden):

Jeg tror den ikke dukker opp i søket når den er utsolgt. Jeg gjennomførte bestillingen 09:15

Det er litt rart. For digital versjonen kommer opp i søket selv om de har 0 på lager. Disk versjonen kom opp i søket i går når søket mitt lå inne. Skulle jeg gjette så får de fremover inn 2021 versjonen som har et annet varenummer.

Skrevet

Kompisen min avbestilte den digitale han bestilte fra NoN igår. Kundeservice sa de aner ikke når den kan komme på lager… 

Skrevet (endret)
3367 skrev (39 minutter siden):

Kompisen min avbestilte den digitale han bestilte fra NoN igår. Kundeservice sa de aner ikke når den kan komme på lager… 

De får inn jevnlig

At de ikke vet når den kommer stemmer jo

Endret av Mechablast
Skrevet

Det gikk så fort at jeg bestilte med feil fraktalternativ fra NoN, kundeservice vil heller ikke være behjelpelig... Da må en vente 4-6 virkedager. RIP

Skrevet
jazzz skrev (4 minutter siden):

Det gikk så fort at jeg bestilte med feil fraktalternativ fra NoN, kundeservice vil heller ikke være behjelpelig... Da må en vente 4-6 virkedager. RIP

Tja jeg valgte raskeste, og har fått estimert levering 7 oktober. 😒

Skrevet
1 minute ago, Elgens said:

Tja jeg valgte raskeste, og har fått estimert levering 7 oktober. 😒

Hvor står det estimert levering? enda ikke fått mail om at dem har sendt fra bestillingen derfra i går

Skrevet (endret)
Underkiller skrev (6 minutter siden):

Hvor står det estimert levering? enda ikke fått mail om at dem har sendt fra bestillingen derfra i går

PostNord appen og har fått leveringsbekeftelse fra NetOnNet på mail.

Endret av Elgens
Skrevet
Mechablast skrev (29 minutter siden):

De får inn gjevnlig

At de ikke vet når den kommer stemmer jo

Hvor ofte vil "jevnlig" si? 1 gang hver måned ish?

Skrevet (endret)
3367 skrev (8 minutter siden):

Hvor ofte vil "jevnlig" si? 1 gang hver måned ish?

Sånn omtrent😊,(kan ikke gi noe bedre svar en kundeservice), ca 1 gang i måneden ja, er litt bedre tilgang på diskversjon😊

Endret av Mechablast
Skrevet
1 hour ago, 3367 said:

Var det digital?

Det var kun disk tilgjengelig
disk + rød kontroll
disk + demons souls
disk + hvit kontroll
disk + ratchet & Clank

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...