Gå til innhold

For lite råe spill ute for tiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke bla fram gamle eventyrklassikere som Monkey Island-serien, og Maniac Mansion?

Max Payne 2 har jeg klart meg igjennom 3 ganger..

 

Det er jo kortere enn det første og det sier jo litt. Call of Duty er jeg også ferdig med..

 

Er forresten så kjedelig og spille det om igjen at det gidder jeg ikke :)

Lenke til kommentar
MOH- Pacific Assault og Sims 2 i løpet av måneden ;) (i USA, tar vel litt lengre tid i Europa)

Hvis dette er en ny expention til Medal of Honor AA så glem det :)

 

Likte COD men MOHAA var dårlige greier ;). Det jeg vil ha er Doom3 og Half-Life2 men de kommer jo ALDRI :cry:

Du skal nok vente en stund ja, hvis du vil ha hl2 og doom3.

 

:cry:

Lenke til kommentar

Hvis dette er en ny expention til Medal of Honor AA så glem det :)

Det er det ikke. Det er et helt nytt spill. Med mye større baner. Det er om stillehavskrigen. Tror spillet starter med angrepet på Pearl Harbor... Mye større baner, ragdoll effekter på mennesker og objekter. Mye bedre grafikk. Vannet er utrolig bra, alt som kommer i vannet lager bevegelse i det.

Lenke til kommentar

Hvis dette er en ny expention til Medal of Honor AA så glem det :)

Det er det ikke. Det er et helt nytt spill. Med mye større baner. Det er om stillehavskrigen. Tror spillet starter med angrepet på Pearl Harbor... Mye større baner, ragdoll effekter på mennesker og objekter. Mye bedre grafikk. Vannet er utrolig bra, alt som kommer i vannet lager bevegelse i det.

Bedre enn COD?

Lenke til kommentar

Hvis dette er en ny expention til Medal of Honor AA så glem det :)

Det er det ikke. Det er et helt nytt spill. Med mye større baner. Det er om stillehavskrigen. Tror spillet starter med angrepet på Pearl Harbor... Mye større baner, ragdoll effekter på mennesker og objekter. Mye bedre grafikk. Vannet er utrolig bra, alt som kommer i vannet lager bevegelse i det.

Bedre enn COD?

Det får tiden vise ;)

Lenke til kommentar

Thomas: Unnskyld meg, men gjør ikke du annet i livet ditt enn å spille dataspill? Det var mange spill på veldig kort tid...

 

Selvsagt kan du være en av dem som ikke tar seg tid tl å utforske spillene skikkelig, men i stedet bare durer på helt til mål. Mitt tips om du er slik: Ta fram Deus Ex, og utforsk. Det vil du i alle fall bruke 25 timer på! :thumbs:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...