Gå til innhold

Har jeg drept spot-armaturen?


Anbefalte innlegg

Jeg finner ingen tilsvarende lampe for under 2000kr, og jeg har to. Hvis limet tåler varme er nesten urelevant, men det tåler varme. Jeg har kjent med hånden og det føles ok. Hvis den detter av blir den hengende i stripsen som holder ledningen inntil trafoen. Ut fra min vurdering er denne trafoen tilsvarende som den gamle, og godt egnet til å drive 3 stk 20 w pærer...og det er jo ikke sterkstrøm, trafoen gir 11,5 v ...? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke være kranglevoren jeg. Fungerer helt sikkert slik du har gjort det. Bare så det er sagt.

Trafoen GIR ikke sterkstrøm nei, men det er vel sterkstrøm INN på den? 

Mener bestemt at jeg har sett slike lamper til kun noen få hundrelapper. har selv en i kjelleren og den har hengt der i snart 14 år. Men mulig det er noe spesielt med lampen du har?

 

Lenke til kommentar
Silenhag skrev (5 timer siden):

Jeg finner ingen tilsvarende lampe for under 2000kr, og jeg har to. Hvis limet tåler varme er nesten urelevant, men det tåler varme. Jeg har kjent med hånden og det føles ok. Hvis den detter av blir den hengende i stripsen som holder ledningen inntil trafoen. Ut fra min vurdering er denne trafoen tilsvarende som den gamle, og godt egnet til å drive 3 stk 20 w pærer...og det er jo ikke sterkstrøm, trafoen gir 11,5 v ...? 

Klemmene merket pri er vel 230VAC? Og de så ikke særlig avskjermet ut. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...