Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc

Frode789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
magnusavr skrev (40 minutter siden):

Nå skjer det noe :)

2.JPG.2088ef18b54f2b3f8863d3533e53f10b.JPG

Spennende! Måtte inn og sjekke om det var noen endring på "min" 5900X, men sukk, nei... Fortsatt 02.12.2020... Er heldigvis ikke utsatt noe mer enda.

Skrevet

Ingenting forandret på min 5900x heller.

Når jeg ser alle disse variasjonene i datoer, så lurer jeg på hvordan logistikken til AMD fungerer. Umiddelbart så er det ikke enkelt å bli klok på. 

Skrevet

Da var den sendt :) En kompis som også bestilte 5950x har fortsatt 2. desember som dato, ser ikke ut som de har fått nok til å dekke alle ordre som ble lagt inn ved lanseringen.

• Liker 2
Skrevet
4 minutes ago, Thalidomide said:

Da var den sendt :) En kompis som også bestilte 5950x har fortsatt 2. desember som dato, ser ikke ut som de har fått nok til å dekke alle ordre som ble lagt inn ved lanseringen.

Min er fortsatt bare reservert. Hva gjorde du for å få dem til å pakke og sende så fort da? Inviterte hele komplett ut på middag? 🤣

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, magnusavr said:

Min er fortsatt bare reservert. Hva gjorde du for å få dem til å pakke og sende så fort da? Inviterte hele komplett ut på middag? 🤣

Det vil jeg helst ikke snakke om.. 😋

• Liker 1
Skrevet
28 minutes ago, Athos70 said:
Ordre sist oppdatert 26/11/2020 13:02

Tidspunkt og første 6 siffer i ordrenr?
Min bestilling på 5900x er 382032## kl 15.03 på slippdato 5.nov. Ingen oppdateringer siden det tidspunktet...

Skrevet (endret)

Min 5800x og 5900x står fortsatt til 2.desember...

5900x 382032## kl 1503 5 .nov,. Sist oppdatering 13/11(ingen oppdatering av dato eller noe annet, kun en oppdatering om at den var oppdatert).

5800x 38246## kl 1052 11.nov. Ikke oppdatert siden.

Beholder den første som kommer...

Endret av BioNor
Skrevet (endret)
Spelaren skrev (1 time siden):

Tidspunkt og første 6 siffer i ordrenr?
Min bestilling på 5900x er 382032## kl 15.03 på slippdato 5.nov. Ingen oppdateringer siden det tidspunktet...

Jeg hadde tidligere 2des , oppdatert til 8des. 
Trodde jeg bestillte ved launch, kansellerte deler av min ordre , står bestillt natt til 9nov /  382264xx

Endret av Athos70
  • Liker 1
Skrevet
Fade1 skrev (5 timer siden):

Spennende! Måtte inn og sjekke om det var noen endring på "min" 5900X, men sukk, nei... Fortsatt 02.12.2020... Er heldigvis ikke utsatt noe mer enda.

Min har blitt flyttet. Var 8 desember sist, nå 3 januar..

Skrevet
Athos70 skrev (28 minutter siden):

Jeg hadde tidligere 2des , oppdatert til 8des. 
Trodde jeg bestillte ved launch, kansellerte deler av min ordre , står bestillt natt til 9nov /  382264xx

8 desember...Sukk...jeg var 2 desember også, men er nå 3 januar..hvordan behandles ordrene hos komplett? er det noe system?

Skrevet
Thalidomide skrev (4 timer siden):

magnusavr skrev (5 timer siden):

Gått forbi meg du nå. Min er bare reservert enda :)

Ordrenummer og klokkeslett hadde dere på bestilling?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...