Gå til innhold

TEST: AMD Opteron 248 dual


Anbefalte innlegg

Da ber jeg deg om å faktisk la være. La ord bli til handling! Ikke bare mas om at du skal slutte for så å komme med mer BS.

Hvorfor skulle jeg slutte, det er jo du som stadig lager kvalm her (les: 'BS') og kommer med den ene etter den andre udokumenterte påstanden? Jeg tviler ikke et sekund på at du oppriktig tror og mener at Itanium 2 bedre enn alt annet, men det gjør det dessverre ikke til fakta. Ærlig talt, skjerpings! :mad:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At du opplever ugjevn ytelse på en arbeidsstasjon med en prosessor optimalisert for å drive store servere og kjøre vitenskaplige tallknusinger finner jeg ikke veldig overraskende.

Hva får deg til å tro at jeg ikke kjører 'vitenskaplige tallknusinger' ? Til opplysning, så er det faktisk det jeg holder på med til daglig... Itanium 2 gav også her veldig ujevn ytelse, og det er derfor lite som får meg til å tro at den vil yte særlig bedre på andre oppgaver. Til forskjell fra Spec/Linpack, så jobber man ofte med større datamengder enn det man kan legge inn i cache og da sliter Itanium 2 sammenlignet med Opteron dessverre.

 

Jeg har ikke til hensikt å fortelle noen hvorfor de skal slutte med noe på et visst tidspunkt. Det er ikke mitt ansvar å lære bort slikt her. Dessuten er det ingen som slutter før de forstår hvorfor uansett.

Heldigvis ikke, men hold deg til god folkeskikk i det minste ellers vil du bli oppfattet som ignorant, arrogant og det som verre er. Jeg prøver iallefall så godt det lar seg gjøre å holde meg åpensinnet, men kan nok ofte virke litt for overivrig på enkelte ting men det er bare slik jeg er :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...