Gå til innhold

Huawei lanserer verdens beste kameratelefon. Den får du kanskje ikke kjøpe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
21 minutes ago, plankeby said:

Jeg kjøpte Huawei P20 Pro i sin tid. Da var det også streke ord om verdens beste kamera m.m.

Jeg ble ikke imponert. Har blitt litt skeptisk til slike halleluja utsagn.

Javel, hvem mobil hadde bedre kamera på den tiden? Pixel var bra, men var det så mye bedre? Huawei har jo hatt veldig lyssterke kamera i mobilene de siste årene, og god optikk, og det alene er jo noe som nesten gjør det klasseledende, eller kanskje rettere sagt blandt de aller beste.

Lekte lite med P40 pro og tok noen bilder og de imponerte meg. Var så bra at jeg tenkte at steget opp må bli et dedikert kamera, men det dedikerte kamera uansett modell er jo for de fleste av oss et kamera som stort sett er hjemme, i bilen, i ryggsekken osv. Det er aldri der det må for at en skal ta de bildene en ønsker. Men mobilen, den er alltid med oss og da blir det langt flere bilder, og jeg tror du vil bli kraftig imponert over kvaliteten om du får anledning til å teste Mate 40 pro/+. 

For de som evt. tenker at mangelen på google play store så er det jo veier rundt det. Og har ikke hørt at folk har hatt noen problemer, at apper slutter å virke etc. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi hos oss kjøpte p20 lite i sin tid, og det var så bra kjøp at vi sørget for å ha hver vår. Begge er fremdeles i bruk. Super telefon. Har kjøpt p40 lite for i år (2020) som datteren skulle ha, men pga Google problemene, endte det med at hun overtok p20 lite og meg, mor i huset har p40 lite telefonen. 

Jeg er superfornøyd med telefonen, eneste jeg faktisk savner er muligheten til vipps. Og appen som den digitaliserte skolen bruker, men får alt fra skole på sms, så føler mobilen er så bra at dette med boikotten fra USA er noe man kan lære seg å leve med 💕 elsker Huawei, rett og slett, de er knalldyktige. 🌺 

Lenke til kommentar

Har hatt P20 Pro siden den ble sluppet. Kjempefornøyd. Kamera tar fortsatt bra bilder og film sammenlignet med helt nye kamera på nye telefoner. Eneste/største forskjellen sammenlignet med nye modeller er at de har flere bruksområder, dvs, zoom, bedre kvalitet på vidvinkel, mørke bilder (selv om P20 Pro var best her da det kom ut) og macro. På "helt vanlige" bilder og klipp, er det liten synlig forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...