Gå til innhold

Nvidia Titan V!


seppola92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Emile the rat skrev (Akkurat nå):

Personangrep kan du spare deg for, "hvis du har en oppegående hjerne".

Det er heller ingenting galt med åreagere når folk selger dyre varer til en usannsynlig lav pris, og spesielt når historie og forklaring har logiske brister. Det er faktisk ikke latterlig, men en selvfølge. Hvis ikke hadde man aldri klart å avsløre svindlere, for det er en god del svindlere der ute.

Jeg har ikke sagt at du er en svindler, men kun påpekt at det er flere deler ved din historie og kjøpspris som ikke høres riktig ut. Det må jeg få lov til å påpeke uten at du skal bli aggressiv, komme med formnærmelser, latterliggjøring og personangrep.

 

Når det er sagt, er det ekstremt lite voksent og gå til personangrep og reagere så aggressivt som du gjør. Her burde du heller gå i deg selv, fremfor å kalle oss lite voksne. Voksne mennesker kan diskutere saklig og redelig, uten å gå på person eller å ty til latterliggjøring slik du gjør her.

Som sagt, hvis du prøver å tenke litt som du kanskje ikke gjør så kanskje du forstår koffer eg blir irritert, for nesten alle kommentaran her er pure trolls, beskylder meg for å ha stjelt osv, men skjønner at du ikke forstår sånt. Er lett å kjøre hard på di "Nye" i gruppen :) Er det ikke trolls, beskyldning så er det på skrivinga, for folk forstår ikke at det finnes dysleksi og andre ting som gjør at det er vanskelier for noen andre, derfor er mine annonser litt på trynet.   

Lenke til kommentar
6u4rdi4n skrev (1 minutt siden):

Forumet heter tross alt diskusjon.no. Vi prøver å diskutere ting, men du, seppola92, velger å gå til personangrep istedenfor.

Forskjell på diskusjon og kommentere på skrivefeil og skylde med for å stjele ting, anbefaler at du tenker igjen neste gang. 

Lenke til kommentar
seppola92 skrev (3 minutter siden):

Som sagt, hvis du prøver å tenke litt som du kanskje ikke gjør så kanskje du forstår koffer eg blir irritert, for nesten alle kommentaran her er pure trolls, beskylder meg for å ha stjelt osv, men skjønner at du ikke forstår sånt. Er lett å kjøre hard på di "Nye" i gruppen :) Er det ikke trolls, beskyldning så er det på skrivinga, for folk forstår ikke at det finnes dysleksi og andre ting som gjør at det er vanskelier for noen andre, derfor er mine annonser litt på trynet.   

Rapporter brukeren din til admin for gjentatte personagrep.

Finner meg ikke i slik oppførsel.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...