Gå til innhold

Nvidia Titan V!


seppola92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6u4rdi4n skrev (2 minutter siden):

Er jo en litt snodig annonse.

"Denne er ny/ubrukt, aldri vert koblet i en PC. "

"PS: Skjermkortet er i bruk og blir brukt til eg får meg ny da eg ikke har noen andre, men blir kun brukt til lette type spill og ingen OC eller lignende."
 

La den være snodig, sikkert like snodig som deg irl :) 

Lenke til kommentar
seppola92 skrev (40 minutter siden):

Ja og ? Ser ikke ka som ikke henger på grep der ? Du går uansett ikke å beskylde folk for å ha stjelt ting fordi du er misunnelig når andre gjør en god handel, uansett om misunnelse så gjør du det ikke, trudde folk på forumet her var voksen nok til å tenke litt lengere en størrelse på kuken ?:)  

Du påstår å ha kjøpt et Titan V kort lokalt, fra en jente.

Denne jenta skulle ikke ha Titan kortet, fordi hun hadde kjøpt en laptop med Titan V skjermkort i?

Så derfor "gir" hun det bort til gibort pris.

Og kortet har aldri vært brukt.

 

DETTE, er alt som ikke henger på greip. Historien om hvordan du fikk kortet henger ikke på greip, fordi det finnes ingen laptop med Titan V eller tilsvarende. Ingen som kjøper et slikt skjermkort gir det bort til skampris, fordi de skal gå over til laptop.

 

Videre blir du aggressiv på alle som beskylder deg, eller poengterer at Titan V ikke er verdt i nærheten av 1500-2000 usd.

 

Nei, det er mye som ikke stemmer. Embracer meg selv på å høre "hvordan jeg kan være så fæl å påstå at historien din ikke henger på greip".

Sorry, finnes ingen som kjøper Titan V til nesten 30K nytt uten å vite hva de har kjøpt, for så å selge det til skampris, sorry, ingen her med et snev av datakyndighet går på denne historien.

 

Endret av Emile the rat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
6u4rdi4n skrev (24 minutter siden):

Er jo en litt snodig annonse.

"Denne er ny/ubrukt, aldri vert koblet i en PC. "

"PS: Skjermkortet er i bruk og blir brukt til eg får meg ny da eg ikke har noen andre, men blir kun brukt til lette type spill og ingen OC eller lignende."
 

Selvsagt, han har jo benchmarket skjermkortet uten å ha det i PCen.

Trenger vel ikke koble skjermkortet til PCen for at det skal funke? :D

Endret av Emile the rat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Emile the rat skrev (1 minutt siden):

Du påstår å ha kjøpt et Titan V kort lokalt, fra en jente.

Denne jenta skulle ikke ha Titan kortet, fordi hun hadde kjøpt en laptop med Titan V skjermkort i?

Så derfor "gir" hun det bort til gibort pris.

Og kortet har aldri vært brukt.

 

DETTE, er alt som ikke henger på greip. Historien om hvordan du fikk kortet henger ikke på greip, fordi det finnes ingen laptop med Titan V eller tilsvarende. Ingen som kjøper et slikt skjermkort gir det bort til skampris, fordi de skal gå over til laptop.

 

Videre blir du aggressiv på alle som beskylder deg, eller poengterer at Titan V ikke er verdt i nærheten av 1500-2000 usd.

 

Nei, det er mye som ikke stemmer. Embracer meg selv på å bli9 skjelt ut med "hvordan jeg kan være så fæl å påstå at historien din ikke henger på greip".

Sorry, finnes ingen som kjøper Titan V til nesten 30K nytt uten å vite hva de har kjøpt, for så å selge det til skampris, sorry, ingen her går på denne.

 

Vet ikke koffer eg orke bry meg å svare, men ja , der sier ho at ho har en laptop eller kanskje en som er koblet til en. Om min historie ikke henger på grip er jo ikke mitt problem, men hvis du har en oppegående hjerne som fungere så forstår du selv at det å beskylde folk for å ha stjelt noe pga pris og dårlig forklaring det blir for latterlig og det gjør meg irritert. Har alltid hatt mye imot NOrske folk og dåkker bevise det bra, trudde bare det var litt mer voksne folk her men tok rimelig feil :)  Titan er verdt den prisen, og blir aggresiv for folk kommer å sammenligne den med 3080 og ikke har peiling på det korte og deres verdi. Denne har vert solgt til rundt 15 000 på ebay og ligger på nu fra 12000-30000, som du selv burde kunne søkt opp så kanskje du forstår.

 

5e895293a4dcfe3795564771d1f07108.png 

Lenke til kommentar
Emile the rat skrev (2 minutter siden):

Selvsagt, han har jo benchmarket skjermkortet uten å ha det i PCen.

Trenger vel ikke koble skjermkortet til PCen for at det skal funke? :D

Kor det står at den er ubrukt ? Ser kun at den er NY noe den er selv om den blir brukt i noen dager. Men ka du egentlig vil frem til ? Har du ikke bedre ting å gjøre en å oppføre deg som en idiot ?:) Anbefaler deg igjen om å lese ting før du kommentere for du beviser over og over igjen at alt du vil/ønsker eg å få i gang drama. Du må ha et trasig liv når det er ditt fokus :) 

Lenke til kommentar
Nwader skrev (Akkurat nå):

-Denne er ny/ubrukt, aldri vert koblet i en PC.

-PS: Skjermkortet er i bruk

 

🤣

 

 

Off, sku ønske man noen gang møtte trolls som deg å fått sjangsen til å trø noe i trynet :) Komme hit på forumet blir man mer å mer sjokkert over kor barnslig Norske folk faktisk er. Haha, helt utrulig! 

Lenke til kommentar
seppola92 skrev (1 minutt siden):

Vet ikke koffer eg orke bry meg å svare, men ja , der sier ho at ho har en laptop eller kanskje en som er koblet til en. Om min historie ikke henger på grip er jo ikke mitt problem, men hvis du har en oppegående hjerne som fungere så forstår du selv at det å beskylde folk for å ha stjelt noe pga pris og dårlig forklaring det blir for latterlig og det gjør meg irritert. Har alltid hatt mye imot NOrske folk og dåkker bevise det bra, trudde bare det var litt mer voksne folk her men tok rimelig feil :)  Titan er verdt den prisen, og blir aggresiv for folk kommer å sammenligne den med 3080 og ikke har peiling på det korte og deres verdi. Denne har vert solgt til rundt 15 000 på ebay og ligger på nu fra 12000-30000, som du selv burde kunne søkt opp så kanskje du forstår.

 

5e895293a4dcfe3795564771d1f07108.png 

Personangrep kan du spare deg for, "hvis du har en oppegående hjerne".

Det er heller ingenting galt med åreagere når folk selger dyre varer til en usannsynlig lav pris, og spesielt når historie og forklaring har logiske brister. Det er faktisk ikke latterlig, men en selvfølge. Hvis ikke hadde man aldri klart å avsløre svindlere, for det er en god del svindlere der ute.

Jeg har ikke sagt at du er en svindler, men kun påpekt at det er flere deler ved din historie og kjøpspris som ikke høres riktig ut. Det må jeg få lov til å påpeke uten at du skal bli aggressiv, komme med formnærmelser, latterliggjøring og personangrep.

 

Når det er sagt, er det ekstremt lite voksent og gå til personangrep og reagere så aggressivt som du gjør. Her burde du heller gå i deg selv, fremfor å kalle oss lite voksne. Voksne mennesker kan diskutere saklig og redelig, uten å gå på person eller å ty til latterliggjøring slik du gjør her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
seppola92 skrev (3 minutter siden):

Kor det står at den er ubrukt ? Ser kun at den er NY noe den er selv om den blir brukt i noen dager. Men ka du egentlig vil frem til ? Har du ikke bedre ting å gjøre en å oppføre deg som en idiot ?:) Anbefaler deg igjen om å lese ting før du kommentere for du beviser over og over igjen at alt du vil/ønsker eg å få i gang drama. Du må ha et trasig liv når det er ditt fokus :) 

Rapporterer alle innleggende dine som inneholder personangrep og latterliggjøring.

Det er ufint, og hører ikke hjemme på et forum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
seppola92 skrev (6 minutter siden):

Off, sku ønske man noen gang møtte trolls som deg å fått sjangsen til å trø noe i trynet :) Komme hit på forumet blir man mer å mer sjokkert over kor barnslig Norske folk faktisk er. Haha, helt utrulig! 

Jeg er opprinnelig fra samme sted som deg så det kunne vi ha ordnet, ta med kortet så kan vi ta selfie med det til forumet 😅 Etternavnet er såpass uvanlig at det er veldig lett å plassere geografisk.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...