Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Begynner å bli gammel?


Gjest 8adb9...11e

Anbefalte innlegg

Gjest 8adb9...11e

Allright - denne her er ikke en krise, men ikke noe som jeg engang ville lurt på når jeg var 18 f.eks. Jeg skal forsøke å forklare hva som er "problemet" etter beste evne og bevist lar vare å skrive min alder.

Dette er bare nyeste eksempelet - situasjonen er at jeg har venninne av en på jobben som jeg ble kjent med når hun en gang på besøk for å besøke min kollega. Dama ser flott ut og jeg ble mega interessert. Men livet kom i veien og jeg hadde aldri anledning til å følge det opp. Vi ble venner via snapchat og en sjelden gang utvekslet snaps. Uansett hun og eksen går hver sin vei og hun begynner å sende meg snaps hele tiden og småflørte. Jeg tar henne ut på en kaffe og finner ut etter maks 10 minutter at dama er total mess. Altså, jeg finner INGENTING jeg liker hos henne rent personlig. Dama evner ikke å føre en enkel samtale - det blir veldig overflatisk og kjedelig. Jeg klarer ikke engang late som og jeg avslutter hele seansen rimelig fort.

Hun er åpenbart interessert i meg og hun har signalisert at hun er ikke etter noe seriøst (uten å gå i detaljer - jeg har null tvil...). Allikevel så klarer jeg ikke å engasjere meg engang 1 %.

Er dette tegn på at man drar på årene som mann? Altså at den seksuelle driften går såpass ned at man på en måte ikke lenger klarer å ligge med hvilken som helst fysisk flott dame?

Anonymous poster hash: 8adb9...11e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke alle av oss er født drittsekker :p

jeg har selv alltid værtfysisk og seksuell av meg - jeg blir kåt av den minste ting og jeg kan glatt ha forhold som kun består av sex. Jeg debuterte tidlig og har alltid hatt bra drag på damene. Jeg har allikevel aldri ligget rundt og holdt på med ONS. Jeg er relativt selektiv når jeg velger noen å ha sex med såsant jeg er edru og det som er inni hodet til de fleste kvinner er avtennende.

følelsen du antagelig kjenner på er at du ikke lenger er desperat :) med alder kommer en selvtillit og med selvtillit har man i større grad muligheten til å være selektiv. Kanskje du i senere år har lært deg å i større grad se din egen verdi og måler andre deretter?

iallefall inntil en har gått for lenge uten noe... Da kommer ølbriller ofte selv uten at en drikker :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er helt lik, Trådstarter. Før kunne jeg kjøre på bare fordi det var ei fin dame, men nå tenker jeg 2 ganger før jeg gir det en sjans. Såklart er det "viktig" at jeg synes dama er fin, men jeg MÅ ha noen som jeg kan PRATE med. Det var ikke sånn før, men nå er det veldig turn off med jenter som bryr seg om overfladiske ting, har hele livet sitt i mobilen og på sosiale medier osv.

 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...