Gå til innhold

Nå kommer den første elektriske stasjonsvognen til Europa


Anbefalte innlegg

stBernhardsKløen skrev (1 time siden):

Kajac

Dette er stråmannsargumentasjon. Selv om alle eier noe fra Kina så kan man jo redusere kjøp av fremtidige Kina-produkter der det e mulig. Og man skal kjøpe ganske mange telefoner før det monner like mye som en bil.

Det er nesten ingenting som ikke enten er laget i Kina, eller er laget av komponenter fra Kina. Jeg forstår godt at du ikke vil støtte et regime, men slik verden er nå er det praktisk talt umulig. Hvis målet er en boykott er det vel helt uvesentlig om det gjelder bil eller mobil? Begge deler er støtte til Kina, og i løpet av et år sender du nok veldig mange tusen kroner i den retningen, enten du vil eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 9/16/2020 at 1:15 PM, Simen1 said:

578 liter bagasjevolum (1456 med nedfelte bakseter) er kjekt å ha, men revolusjonerer ikke elbilmarkedet. Jeg ruller selv rundt med over 800 liter bagasjeplass i min sju år gamle elbil. Plass som kan utvides til over 1800 hvis jeg legger ned baksetene. Det er hverken med SUV eller stasjonsvogn, men en sedan. Rekkevidden er til og med bedre nå etter 7 år enn det MG sin skal ha fabrikkny når den kommer. Antagelig legger MG prisen på stasjonsvogna vesentlig høyere enn disse koster på brukten.

Hvilken bil er dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...