Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ta kjæreste-samtalen?


Gjest be3a3...4d7

Anbefalte innlegg

Gjest be3a3...4d7

Nå har vi holdt på i fem måneder. Vi er mye sammen og oppfører oss helt klart som kjærester. Vi har vært på middag med vennepar, han har møtt flere av vennene mine og om et par uker ba han meg med hjem til hans side av landet for å være med i dåp og møte moren og resten av familien hans. Men vi har enda ikke kalt oss kjærester. Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal ta det opp, synes bare det hadde vært hyggelig å ha det fastslått egentlig. :) 

Anonymous poster hash: be3a3...4d7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest aa9fc...541

Om du syns det er vanskelig å ta denne samtalen så tror jeg nok at forholdet vil by på såpass mange vanskelige temaer at jeg forstår ikke engang at du gidder. 

Anonymous poster hash: aa9fc...541

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

På generell basis mener jeg at kjæreste-samtalen er en falllem. Tok mange år med fram og tilbake hvor jeg eller kvinnen tok den først før jeg landet på at det ikke er noe som burde presses fordi det har gått X mengde tid. Den typiske skal vi være kjærester på facebook samtalen. Jeg like hu  og hu liker meg, vi dater ikke andre og vi var fornøyd med det. Erfaringsmessig kommer det ofte naturlig opp i forhold ti at venner spør og dermed blir temaet tatt opp. Såklart har man datet i over 1 år så burde dette ha skjedd allerede. 
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...