Gå til innhold

Oppned filmer i Windows Mediaplayer


Jayo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Last ned nimo codec pack (www.doom9.org), også blar du igjennom lista, tror der skal være en codec/filter sak som skal flippe bildet der.. dette er mest sansynlig fororsaket av en annen codec du har inne.. (for guds skyld ikke installer HELE nimo pakken)

Endret av Prazor
Lenke til kommentar

Dette kommer av at du har en gammel codec. Jeg fant noen andre codecer som ikke hadde dette problemet, men de greide ikke å spille av noen gamle filer. Resultatet var at jeg hadde 3 codec til samme type fil, og det ble bare krøll. Måtte da uninstallere de nye codecer (slik at jeg fortsatt kunne se de gamle filene), og heller bruke programmer som PowerDVD til å se opp/ned filer.

 

Irriterende det der...

Lenke til kommentar
Jeg installerte hele Nimo (for en stund siden) og det var etter dette bildet flippa. K Lite sin codec pack er en av de bedre.

Smartass vett, da er det fordi du installerte hele nimo greia UTEN å lese igjennom hva som faktisk ligger i den. Det ligger nemlig en codec/filter der som flipper bildet (er laget for ett spesielt nvidia skjermkort om jeg ikke her helt på jordet) :/

Lenke til kommentar

Dette har ingen ting med codec å gjøre. det står på microsoft.com (har desverre ingen link) at dette er en ny måte for å "lokke" bort brukere fra filmer på internet. dette med opp-ned er altså gjort med vilje. bare søk på microsoft.com. "Upp Down Movies"... Det er i midlertid ikke noe å gjøre med dette, utenom å finne et program som snur bildet (hele skjermen) på hode. eller en mer primitiv metode; snu skjermen på hode :roll::p:green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...