Gå til innhold

TV for inntil 10 000 kr


Anbefalte innlegg

Hei!

Har en LG-TV fra 2016 som har UHD og noen smartfunksjoner: https://www.komplett.no/product/858026?noredirect=true 

Har imidlertid siden jeg fikk den flyttet til en nyere leilighet hvor det er mange og store vinduer på stue/kjøkken, som gjør at det fort blir veldig mye lys. LG-TV-en fungerer veldig dårlig i disse omgivelsene pga. mye gjenskinn når det er lyst ute, iallfall på serier med mørke scener - og jeg har flere ganger prøvd å se en episode av en serie, men måtte avbryte pga. svært mye gjenskinn.

Har dere noen anbefalinger til en TV inntil 10 000 kr som kan være en god erstatning til LG-TV-en? Selv om den jeg har nå ikke er så gammel og for det meste duger godt, har jeg sett meg så lei av alt gjenskinnet at jeg føler jeg ikke har mye annet valg enn å erstatte den. Mesteparten av dagen i det lysere halvåret er den ubrukelig når det er scener med mye svart eller mørke farger.

 

Edit: Fins det stativ som kan stå på TV-benken som gjør at høyden på TV-en kan reguleres, slik at man ikke trenger å montere den fast i veggen?

Endret av Eplesaft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Invester i lystette gardiner, sollys er ikke bra for skjermen uansett,og mye sensorer kan gå amok nå som det er så mye brightness sensorer....

Lystette gardiner og persienner er de rimeligste løsningene...

Foraldel kjøp en ny tv, men fiks kontroll på sol-lyset.

Det er sef mange vinduer som store stue vinduer osv, der dette er en utfordring, men om det ikke er spesialvinduer så kjører du lyskontroll.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...