Gå til innhold

Americas Army


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, problemfritt og problemfritt. Mange som klager på at AA har alt for høye systemkrav. Spørs hvor mye fps du vil ha. Med et gf4 mx kort så må man nok belage seg på å kjøre spillet i ganske lav oppløsning, og med lite "eye candy" hvis du vil ha brukbar fps og selv da kan man nok oppleve at fps faller til 10-15 i enkelte situasjoner. Røyk har en tendens til a kjøre fps helt i dass.

 

Har et Ti4200 128Mb kort sjøl og klarer meg bra med det, men så har jeg overklokka det litt.

 

AA bruker unreal motoren så det er faktisk ganske prosessor krevende, så en god cpu hjelper ganske bra på.

 

Men i allefall så kan jeg anbefale spillet på det varmeste. Helt utrolig gøy, og gankse unikt i sin sjanger med at det prøver å være så realistisk som mulig. Etter å spillt AA så skjønner man at CS er langt i fra realistisk (sorry CS folk, men det er faktisk sant)

 

Nå på ny året så kommer det også offisielle servere i europa, noe som gjør livet litt enklere for folk som vil ha litt honor :)

 

Hooah!

Lenke til kommentar

CS realistisk? CS var vel bare realistisk i forhold til spill som quake1/2 og slikt...CS var vel ett av de første spillene som introduserte noen elementer av halvveis realisme i spill...

 

men etter dagens standard, etter Rainbow Six serien, AA, OPF? nei, ikke særlig realistisk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...