Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Pris allergitabletter blå resept


Gjest 1d4ee...e5e

Anbefalte innlegg

Gjest 1d4ee...e5e

Noen som vet hva Aerius koster på blå resept? Jeg har sjekket felleskatalogen men enten misforstår jeg eller så skjønner jeg ikke. 

Gikk tidligere på Cetirizin som jeg betalte ca 70,- for 100 stk uten blå resept, har nå byttet til Aerius som jeg betalte 60,- for 100 stk. Har jeg ikke fått de på blå resept eller er det så stor prisforskjell på tablettene? Så vidt jeg forstår har ikke Aerius en kopi man kan bytte til slik som Zyrtec har Cetirizin?

 

Anonymous poster hash: 1d4ee...e5e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med de prisene du oppgir virker det som du har fått kjøpt på resept. Mener å huske at det var veldig dyrt for noen få tabletter ved et par anledninger hvor jeg har glemt å fornye resept og allikevel måtte handle fordi det var litt krise.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Nei det stemmer. Jeg betaler rundt den prisen for Aerius på blå resept og har  gjort det lenge. 60 kr fordelt på 100 kr er jo egentlig latterlig billig. Betaler heller mer for en tablett som fungerer for meg og som ikke gjør meg trøtt. Det er verdt pengene og det er fremdeles så latterlig billig at man knapt merker kjøpet.

 

Lenke til kommentar
Gjest 1d4ee...e5e

Cetirizin var på såkalt hvit resept og Aerius visst nok på blå resept. Synes det er rart prisforskjellen er så liten. Det du har kjøpt har sikkert vært pakke med 7 tabletter for 73 kr eller 30 for 89kr?

Anonymous poster hash: 1d4ee...e5e

Lenke til kommentar
Gjest 1d4ee...e5e
Fnugle skrev (3 minutter siden):

Nei det stemmer. Jeg betaler rundt den prisen for Aerius på blå resept og har  gjort det lenge. 60 kr fordelt på 100 kr er jo egentlig latterlig billig. Betaler heller mer for en tablett som fungerer for meg og som ikke gjør meg trøtt. Det er verdt pengene og det er fremdeles så latterlig billig at man knapt merker kjøpet.

 

Jeg er absolutt enig, og Aerius fungerer mye bedre på meg enn Cetirizin. Synes bare det er rart at Cetirizin på hvit resept er bare ti kroner dyrere enn Aerius på blå resept. 

Anonymous poster hash: 1d4ee...e5e

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...