Gå til innhold

Stian syntes Hyundais app var for dårlig – utviklet sin egen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Complexity skrev (3 timer siden):

Eller de ønsker å samarbeide?

Men mest sannsynligvis er de bare sint.

Har appen installert fordi jeg ville se om jeg fikk leke meg med den, selv om jeg har en Kona 2019.

Det går ikke, men hadde en lånebil en uke+ mens min var på service og de måtte sette opp en ny time for å snu motoren pga en liten ulyd jeg meldte om. Da fikk jeg en splitter ny, dog med "gamle dekk" men app.

Fikk derfor lekt meg litt, selv om det mest var med den offisielle appen fra Hyundai. Uansett, her i forrige uke (helgen?) fikk jeg en notis fra appen, der jeg rakk å lese at Hyundai hadde anmeldt, men fordi jeg ikke lengre har den bilen og deaktiverte koblingen til den, ikke fikk lest hele meldingen.

Så det er trygt å si at Hyundai ikke likte  at han etterlignet både navnet og logoen, og sikkert noe mere med appen. De har nok krevd at appen skal fjernes fra Google Play, blant annet.

Kunne ønske TU laget en oppfølgingssak på dette, men kan hende trusselen fra Hyundai inneholder en klausul om at fjerning av appen og å holde kjeft om den virkelige årsaken, kanskje stopper Hyundai fra å gå videre utover trusselen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...