Gå til innhold

Hva er beste download-manager?


CrackaBoi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-10-26 17:24, eivindbirkeland skrev:

Personlig liker jeg best Download Express - den er liten (snaut 300 KB), reklamefri/spywarefri, og virker etter min mening bedre enn alle de andre.





Eivind.


 

Herlig å se at andre enn meg har fått øynene opp for den herlige lille saken der på 200KB!

 

Download Express er egentlig ingen download manager. Du mangler masse funksjoner som det å tidsplanlegge downloads etc.

 

Det download express derimot gjør til min fav er at jeg lenge leta etter noe som så omtrent ut slik som IE's innebygde afære bare med støtte for resume og multiple connections. Det har Download Express + noen få (veldig få) andre features som å kunne sette maks antall connections og maks hastighet.

 

Derfor hvis du egentlig liker IE's download thingy, men ønsker resume + raskere fart på saken så er Download Express nydelig. (og ja jeg har prøvd Getright, Gozilla, DAP, Flashget mfl, men DE er kongen)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå for tiden er det stadig flere og flere som får installert bredbånd i sitt hjem. Hva skal man da med programmer som get right, gozilla og alle de andre? etter at jeg fikk bredbåndet i hus har jeg aldri hatt en eneste download som har feilet. det kan godt være at det bare er hos meg at det ikke skjer noen feil, men jeg håper ikke det.

 

nei folkens. kom dere ut hit på motorveien og kjør

 

Roald

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-21 01:24, roaldhansen skrev:

Nå for tiden er det stadig flere og flere som får installert bredbånd i sitt hjem. Hva skal man da med programmer som get right, gozilla og alle de andre? etter at jeg fikk bredbåndet i hus har jeg aldri hatt en eneste download som har feilet. det kan godt være at det bare er hos meg at det ikke skjer noen feil, men jeg håper ikke det.


nei folkens. kom dere ut hit på motorveien og kjør


Roald


DaAh, tipper ikke du klarer og utnytte linja di, jeg har en 2mb linje og har ikke kjangs og få over 100KB/sek med flasjget får jeg fint 200

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-21 07:12, D_KILLAH skrev:

Quote:


On 2001-11-21 01:24, roaldhansen skrev:

Nå for tiden er det stadig flere og flere som får installert bredbånd i sitt hjem. Hva skal man da med programmer som get right, gozilla og alle de andre? etter at jeg fikk bredbåndet i hus har jeg aldri hatt en eneste download som har feilet. det kan godt være at det bare er hos meg at det ikke skjer noen feil, men jeg håper ikke det.


nei folkens. kom dere ut hit på motorveien og kjør


Roald


DaAh, tipper ikke du klarer og utnytte linja di, jeg har en 2mb linje og har ikke kjangs og få over 100KB/sek med flasjget får jeg fint 200

 

 

 

Da SUGER DU!...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-21 07:12, D_KILLAH skrev:

Quote:


On 2001-11-21 01:24, roaldhansen skrev:

Nå for tiden er det stadig flere og flere som får installert bredbånd i sitt hjem. Hva skal man da med programmer som get right, gozilla og alle de andre? etter at jeg fikk bredbåndet i hus har jeg aldri hatt en eneste download som har feilet. det kan godt være at det bare er hos meg at det ikke skjer noen feil, men jeg håper ikke det.


nei folkens. kom dere ut hit på motorveien og kjør


Roald


DaAh, tipper ikke du klarer og utnytte linja di, jeg har en 2mb linje og har ikke kjangs og få over 100KB/sek med flasjget får jeg fint 200

 

 

 

da må det være noen instillinger for jeg har 1mb linja til telenor og ligger på ca 130 kb på maks speed

hjalp ikke en byte med gozilla og alt annet dritt...

eneste var kanskje resumen men det klarer jo winxp ganske greit nå.

med en 2mb linje burde du få hvertfall 200kbs og mer...det høres litt rart ut og stige 100kb nesten med et lite lusent download prog så det er noe feil med OSèt ditt tror jeg

Lenke til kommentar

Har i lengre tid brukt GetRight, og har vært svært fornøyd med den. Mange muligheter med konfigureringer her. Men når man skal laste ned fra noe mer "lugubre" sider, så slår ikke alltid GetRight inn. Derfor tok jeg tipset lenger oppe og installerte Download Express, som jo integrerer seg med IE's donwload-vindu. Funker helt fint, du bestemmer selv hvor mye av båndbredden din det skal bruke ved hjelp av en slider, som setter hvor mange "threads" den laster ned.

 

Ang. hastigheter vil jeg anbefale et program kalt Customizer ( http://www.tweaknow.com , eller hjemmsia mi) som endrer innstillingene i Windows i forhold til hva slags oppkobling du har. Selv har jeg bare 56k modem, og får merkbart raskere nedlastinger ved å bruke alt som jeg har nevnt over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...