Gå til innhold

Billigste dual port 10gig + 1gig switch på markedet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får lete på bruktmarkedet:

D-Link DGS-1210-10 Type: Svitsj & Porter: 8 & Båndbredde: 20 Gbit MEn man blir nok lurt  er en grunn for prisguide\prisjakt er dårlig på slike ting.


MikroTik CRS305-1G-4S+INSwitch, 4 x SFP+ + 1 x 10/100/1000 (PoE), stasjonær, PoE+, DC-strøm

Har selv vært borti TEG-30284 og  CRS309-1G-8S+  den første støyer og den andre er nesten umulig å firmware oppdatere. Kjøper du en slik får du ta returfrakten hvis du får problemer er jo slik proshop behandler kundene sine og setter opp prisen.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Kommer ann på prisnivået du ønsker deg.  Venter på siste rest av deler så skal jeg sette opp punkt/punkt 10G nettverk mellom NAS og klient foreløpig for test. Om dette blir bra håper jeg på tilbud på CRS305. Fått mye skryt i tester og det eneste negative jeg har hørt er at det er bare 4 SFP+ porter. ?

Lenke til kommentar

Spørsmål kan jo nå også være om man trenger 10Gbps, eller om man bare ønsker mer enn 1Gbps, og at dermed 2.5/5Gbps kan være en opsjon. For begynner vel endelig å kommer litt mer produkter på det området. Har ikke helt sjekket hvordan det står til med utvalget på det norske markedet riktignok.

Vurderte selv om ikke den ene NAS-en skulle oppgraderes, og egentlig kun hoved-pc-en hvor dette blir viktig - tenkte da å slenge en ekstra kabel mellom teknisk rom og hjemmekontor, og kjøre direktelink mellom da hoved-pc-en og NAS-en.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...