Gå til innhold

Galaxy s10 knuste, trenger ny mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
28 minutes ago, hekomo said:

Ja, Samsung må skjerpe seg med de elendige batteriene sine. Hvorfor skjønner de ikke det?

Folk misshandler de jo totalt da. Plugger i hurtiglader på natta nå de legger seg så batteriet må ligge i smerter frem til man står opp.

Damas S8+ begynte å slå seg av når batteriet gikk under 40%. Jeg gjemte bort hurtigladeren hennes så hun måtte bruke en 5V lader istede, og problemet forsvant.

Samsung burde begynt å ha litt smartere lading, som tydeligvis Apple har bynt med (de måtte kansje det etter skandalen med å skru ned ytelsen på telefonen når batteriet ble dårligere)

 

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Complexity skrev (16 timer siden):

Folk misshandler de jo totalt da. Plugger i hurtiglader på natta nå de legger seg så batteriet må ligge i smerter frem til man står opp.

Damas S8+ begynte å slå seg av når batteriet gikk under 40%. Jeg gjemte bort hurtigladeren hennes så hun måtte bruke en 5V lader istede, og problemet forsvant.

Samsung burde begynt å ha litt smartere lading, som tydeligvis Apple har bynt med (de måtte kansje det etter skandalen med å skru ned ytelsen på telefonen når batteriet ble dårligere)

Jeg har behandlet min pent mener jeg, veldig sjelden ladet over 80% (latterlig at man må installere en separat app som i tillegg bare kan bruke alarm og ikke bare stoppe ladingen) og likevel er batteriet elendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...