STrat2k Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Nelly NB: hugs at dere skal ta med hjemmesiden til bandet.. ok?
BlinkyBill Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 (endret) Onkel Tuka Among Elves Edit: Tør jeg trykke på "skriv ut" knappen? Endret 10. mai 2004 av BlinkyBill
diversity Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 regner med at E er siste bokstav i ordet. så: Equicez
FJERNET111 Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 regner med at E er siste bokstav i ordet. så:Equicez Zombie Nation Mr. Berg: Klart jeg kunne skrevet Xzibit jeg også, men det blir litt teit siden det er ørtende gangen noen skriver det... Derfor ventet jeg for å se om noen hadde et annet band på x, slik at leken kunne fortsette
Haraldson Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Mr. Berg: Klart jeg kunne skrevet Xzibit jeg også, men det blir litt teit siden det er ørtende gangen noen skriver det... Derfor ventet jeg for å se om noen hadde et annet band på x, slik at leken kunne fortsette Hvorfor i h****** venter du til at akkurat JEG sier noe som er sagt før?? Det fins da band i denne tråden som er sagt sikkert 50 ganger, uten at jeg har nevnt de igjen... Hellacopters. Og nei, jeg gidder ikke å finne noen link. *cranky*
Anbefalte innlegg