Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Resturering av veranda


Anbefalte innlegg

Hei,

Hadde tenkt å resturere mor sin veranda i sommer. Den er 30+år og trenger er nytt dekke og rekkverk. Mens jeg var igang lurte jeg på om noen av dere mener jeg burde bytte ut bjelkene som dekket skal ligge på. Prøvde å kjenne på det men virket fast i treverket. Er noe grønt gugge på det men tror dette er etter dekket har vært vasket.  Har tenkt å få en blikkenslager til å tilpasse slike "TIL-TAK" plater imellom fakene slik vannet dreneres bort fra inngangsdøren.

Har også lyst å bytte terassebeslaget og beslaget mitt på kledningen da det har spor fra alle husets malinger. Noen tips hvordan jeg kan montere nytt bak kledningen uten å demontere all kledning? 

IMG_20200509_161300.jpg

IMG_20200509_160350.jpg

IMG_20200509_160347.jpg

IMG_20200509_153957.jpg

IMG_20200509_153947.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det grønne er bare alger og grønske. Man får kjøpt midler på din lokale trevareforhandler som fjerner det problemet. Spray på og se det falmer bort over de neste ukene.

Kan være lurt å fjerne, for det holder bedre på fuktigheten og kan speede opp råteprosessen etter hva jeg har hørt. Kan tenkes jeg har blitt lurt av min lokale såpeselger... 

Endret av newman221
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...