Gå til innhold

Kjøpe teltstoffer og utstyr til camping

steinrawr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

jeg skulle gjerne laget meg en tarp til båten og motorsykkelen, og finner ikke det jeg vil ha i riktig farge hos noen som selger det ferdig. Tenkte i stedet jeg skulle lage den selv, men det stopper litt opp på hvor jeg får kjøpt stoffene. 

Vet du om noen nettbutikker som selger teltstoffer i metervare, gjerne også tilbehør som webbing, nåler og tråd som egner seg til stoffene?  

Jeg har foreløpig funnet denne tyske nettbutikken, men har mest lyst til å handle lokalt (Oslo) eller i norsk nettbutikk. Håper på svar.

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...
Skrevet
steinrawr skrev (På 29.4.2020 den 16.00):

Hei, 

jeg skulle gjerne laget meg en tarp til båten og motorsykkelen, og finner ikke det jeg vil ha i riktig farge hos noen som selger det ferdig. Tenkte i stedet jeg skulle lage den selv, men det stopper litt opp på hvor jeg får kjøpt stoffene. 

Vet du om noen nettbutikker som selger teltstoffer i metervare, gjerne også tilbehør som webbing, nåler og tråd som egner seg til stoffene?  

Jeg har foreløpig funnet denne tyske nettbutikken, men har mest lyst til å handle lokalt (Oslo) eller i norsk nettbutikk. Håper på svar.

Feks https://nevotexnettbutikk.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...