Gå til innhold

Gode spillere på CM 01/02


Anbefalte innlegg

Hallo!

Jada, jeg spiller fremdeles gode, gamle CM 01/02. Og jeg finner stadig taleter, selv om de ikke er så gode som alle andre som de virkelig gode spillerene har funnet... En spiller som jeg har funnet på egen hånd er f. eks. Steven Reid i Millwall. Han blir veldig god etter en stund. :yes:

 

Men det jeg egentlig lurer litt på er om noen har sine egne favoritter til gode spillere. Disse må da ikke være dyre, toppen £7 milloner. Min egen favoritt er Julius Aghahowa. Noen som har andre? Vil gjerne vite, jeg litt lei av å kjøpe de samme spillerene hver gang jeg spiller... :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanvittig mange jeg hadde, men jeg husker ikke så å si ikke noen av dem. Prøv å sett pcen på en dag du ikke har tenkt å bruke den, så setter du manageren på "on holiday". Etter en stund skal det ha gått et par sesonger, da ser du hvilke talenter som blir gode. Husk å gå av managerjobben med en gang, slik at det får lit fortgang. Kan vel nevne de få jeg husker:

 

Eldar Hadzimehmedovic (eller noe slik)

Didrik Fægri

Kim Källström

Pawel Brozek (Sinnsykt GOD)

Peter Crouch (blir ofte best på spillet)

Flere gode på Falkirk

osvosvosvosv

Lenke til kommentar

CM01/02 er godspillet sitt! Jeg har desverre glemt noen av de beste men her er noen: (prisen varierer fra latterlig billig til dyr)

 

Maxim Tsigalko - han ser ikke så veldig god ut, men du kan sette han inn på hvilket som helst lag og han scorer villt.

Mark Kerr

Alexander Farnerud

Kim Källström

Sharbel Touma

Cristiano Ronaldo - finnes med patch fra SI

Ricardo Quaresma

Kennedy Bakircioglü

Mads Beierholm

David Prutton

Dimtri Sychev

Andrey Lozhkin

David Mendes da Silva

Phillipe Mexes

Tim Howard

Gabriel Militio (elns)

Dionis Chiotis

 

Favorittspiller: Arjen Robben! Han er så forbanna bra. 17 år og toppscorer på laget mitt! Du må bla opp mye, men han er verdt det.

Lenke til kommentar

jeg har noen:

 

Franco Contanzo(river plate)

Julius Aghahowa

Mark Kerr

Wael Reyad

Ibrahim Said

Andres D'Alexandro(river plate)

Kennedy Bakircioglu

Collins Osunwa

Dean Ashton

Justin Georcelin

Cherno Samba

Domenico Fularoma(noe sånt, tror han spiller på Atalanta)

Gary O'Connor

Rafael van der Vaart

Marajo

 

husker bare disse i farten...Vant champions league med Brann med disse!

Lenke til kommentar
jeg har noen:

 

[snip masse bra spillere]

 

husker bare disse i farten...Vant champions league med Brann med disse!

Hvor lenge hdde du spilt før du fikk disse på Brann da? Wael Reydad er en superving forøvrig. Bare synd at en så sjelden får han i England.

jeg var i 2004 da jeg hadde alle sammen, men noen fikk jeg med en gang(f.eks mark kerr og wael reyad) ja det er litt synd får nesten aldri arbeidstilaltselse.

Lenke til kommentar
  • 16 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...