Gå til innhold

Konspirasjonsteorier om korona får folk til å sette fyr på 5G-master


Anbefalte innlegg

Fleskefjeset:

"Hvordan er tallene manipulerte i media?"

Haha.. Du kan ju inte vara såhär naiv på riktigt. Du har ingen koll överhuvudtaget på hur verkligheten, utanför din egen garderob hemma o TV-apparaten, fungerar?

Du får lära dig o börja tänka lite själv. Lite kreativitet i tankeverksamheten. Inte bara kunna upprepa det som mamma staten har bankat in i huvet på dig via upprepning.

Även om jag personligen inte kan återstarta nån av dina hjärnceller så kan jag ge dig lite bränsle iaf:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sturle S

"Dette er ikkje informasjon, det er ei samling videoar som i alle fall ikkje eg har tenkt å kaste vekk fem sekund på."

..o det är därför du aldrig nånsin kommer lära dig nånting eller ens komma i närheten av o förstå hur den här världen fungerar. För det gör man inte genom att endast ta till sig maktelitens filtrerade information.

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
Martin Svensson skrev (1 minutt siden):

Fleskefjeset:

"Hvordan er tallene manipulerte i media?"

Haha.. Du kan ju inte vara såhär naiv på riktigt. Du har ingen koll överhuvudtaget på hur verkligheten, utanför din egen garderob hemma o TV-apparaten, fungerar?

Du får lära dig o börja tänka lite själv. Lite kreativitet i tankeverksamheten. Inte bara kunna upprepa det som mamma staten har bankat in i huvet på dig via upprepning.

Även om jag personligen inte kan återstarta nån av dina hjärnceller så kan jag ge dig lite bränsle iaf:

 

Dropp youtube-videoer. Du som har så mye hjerneceller og tenker selv, det falt deg ikke inn at det ikke var selve teknikken på jeg siktet til? Jeg spør igjen, hvordan er tallene manipulert? (Hint: for høye? For lave? Hvorfor er de manipulert?)

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
Martin Svensson skrev (2 minutter siden):

..o det är därför du aldrig nånsin kommer lära dig nånting eller ens komma i närheten av o förstå hur den här världen fungerar. För det gör man inte genom att endast ta till sig maktelitens filtrerade information.

Det er så deilig selvmotsigende dette sitatet over at jeg nesten dør (ikke av 5G)

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar

Fleskefjeset:

Haha.. Jag ser ett ganska tydligt gemensamt mönster mellan alla er som inte vill ta till sig annat än det makteliten o de ni upplever som era "ägare" eller "husse", filtrerat ut åt er. Ni är som småbarn som håller för öronen o skriker o gapar när nån vuxen försöker tala om nåt för er som ni upplever som jobbigt. Väx upp för helvete.

Vadå inte länka till youtube? Har absolut NOLL betydelse var nånstans en föreläsning, dokumentär eller annat laddas upp. Youtube råkar vara den största plattformen för att sprida information. Men jag lovar dig.. ett dokument eller en dokumentär eller vad det nu är frågan om kommer inte ändra sig ett endaste dugg var den än laddas upp! Jag lovar. Släpp det.

Sätt er in i ämnet nu istället för o skriva massa dravel. Det är som sagt fullständigt meningslöst. Dags att ni tar er ur garderoben.

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
Martin Svensson skrev (2 minutter siden):

Fleskefjeset:

Haha.. Jag ser ett ganska tydligt gemensamt mönster mellan alla er som inte vill ta till sig annat än det makteliten o de ni upplever som era "ägare" eller "husse", filtrerat ut åt er. Ni är som småbarn som håller för öronen o skriker o gapar när nån vuxen försöker tala om nåt för er som ni upplever som jobbigt. Väx upp för helvete.

Vadå inte länka till youtube? Har absolut NOLL betydelse var nånstans en föreläsning, dokumentär eller annat laddas upp. Youtube råkar vara den största plattformen för att sprida information. Men jag lovar dig.. ett dokument eller en dokumentär eller vad det nu är frågan om kommer inte ändra sig ett endaste dugg var den än laddas upp! Jag lovar. Släpp det.

Sätt er in i ämnet nu istället för o skriva massa dravel. Det är som sagt fullständigt meningslöst. Dags att ni tar er ur garderoben.

Jada, samme vissvasset som dere alle kommer med. Pissprat og lenker til youtubevideoer, ingen egen argumentasjon. I tillegg går dere rundt og innbiller dere at dere tenker så fritt og er så annerledes enn «resten av saueflokken», mens det i realiteten er dere som ser noen videoer på youtube og er dermed overbeviste om verdensomspennende sammensvergelser foregår rett under nesen til hele verden. Snakk om å møte seg selv i døra.

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
Martin Svensson skrev (1 minutt siden):

Fleskefjeset:

? Hur tallena är manipulert framgår av videon..... det var liksom därför jag postade länken.....

Om du inte vill titta på informationen så kan jag inte hjälpa dig..

Jag tänker inte sitta här o mata dig med tesked som ett litet grinigt småbarn om du tror det....

Du kan skrive det med egne ord. Å leke til youtube er ingen argumentasjon. Det klarer du, du som er så opplyst, ikke sant? 

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
Martin Svensson skrev (Akkurat nå):

Fleskefjeset:

Nej, det som blir en självmotsägelse är att tro att man informerar sig genom att filtrera bort 95% av informationen, den som inte har godkänts o filtrerats av diverse makt o $-intressen först.

Kallas självbedrägeri även.

Som forventet altså. Null egne ord, kun linker til youtube. Ingen svar på konkrete spørsmål, kun «se youtube».

God bedring.

Lenke til kommentar
33 minutes ago, Fleskefjeset said:

Det er ingen som gidder å bruke tid på tulle-videoer av skrullinger. Som konspirasjonsteoretiker kan du i hvert fall gjøre en liten innsats for å legge frem de latterlige påstandene dine, ikke linke til youtube.

Med en slik holdning, så spiller det ingen rolle om jeg skriver en lang avhandling her for deg, med linker til kilder. Siden min informasjon avviker i så stor grad fra ditt allerede sementerte verdensbilde, så vil ingenting av hva jeg kan komme med gjøre noen forskjell uansett.

Lenke til kommentar
27 minutes ago, Martin Svensson said:

Sturle S

"Dette er ikkje informasjon, det er ei samling videoar som i alle fall ikkje eg har tenkt å kaste vekk fem sekund på."

..o det är därför du aldrig nånsin kommer lära dig nånting eller ens komma i närheten av o förstå hur den här världen fungerar. För det gör man inte genom att endast ta till sig maktelitens filtrerade information.

Ingen medium er meir effektive til manipulasjon enn video.  Difor held eg meg til tekstlege medium, ikkje video.  Tenk over det, og kvifor denne "informasjonen" din berre er tilgjengeleg som video kommentert av overtruiske galningar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
Betroz skrev (6 minutter siden):

Med en slik holdning, så spiller det ingen rolle om jeg skriver en lang avhandling her for deg, med linker til kilder. Siden min informasjon avviker i så stor grad fra ditt allerede sementerte verdensbilde, så vil ingenting av hva jeg kan komme med gjøre noen forskjell uansett.

Offerrollen igjen ja, akkurat som sist. 

Det er det som er litt skremmende med dere konspirasjonsteorikere - dere er så jævlig elendige til å argumentere saken deres. Om jeg var av den oppfatning at det var en (eller i ditt tilfelle, mange) verdensomspennende konspirasjon som påvirker helsen til alle i hele verden, så hadde jeg gjort meg flid i å få folk til å høre på meg. Det er jo det som må være det ultimate målet, ikke sant? At konspirasjonen blir avslørt og at man kan si "told you so!" Blir jeg spurt om "hvorfor A, hvorfor ikke B?" så hadde jeg hatt klare, konsise svar.

Men neida, dere gidder ikke engang bruke egne ord. Link til youtube er liksom nok. Alternativt i ditt tilfelle, fosterstilling og synes synd på seg selv. Snakk om å brenne for en sak.

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Sturle S said:

Ingen medium er meir effektive til manipulasjon enn video.  Difor held eg meg til tekstlege medium, ikkje video.  Tenk over det, og kvifor denne "informasjonen" din berre er tilgjengeleg som video kommentert av overtruiske galningar.

Et fornuftig poeng. Youtube blir brukt fordi det mediumet når flere mennesker enn et tekstlege medium gjør i dagens samfunn. Det betyr ikke at alle der er bare galninger... et slikt utsagt forteller mer om deg enn dem.

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
Betroz skrev (Akkurat nå):

Det betyr ikke at alle der er bare galninger... et slikt utsagt forteller mer om deg enn dem.

Store ord fra en som tror myndighetene sprayer verden med gift fra fly (uten å kunne dokumentere en dritt) og at Koronaviruset og 5G har en sammenheng (uten å kunne dokumentere en dritt). 

Lenke til kommentar

Fleskefjeset:

Du har ju ingen aning om vad du pratar om ens... du har inte satt dig in i nånting.. För du vägrar o titta på informationen som ett litet småbarn. Bara för att det råkar vara lite jobbigt för ditt psyke när världsbilden inte stämmer med verkligheten.

Meningslöst o ens diskutera nånting i det läget.

Hur siffrorna tillkommer framgår i videon. Det är helt upp till dig om du vill försöka förstå nånting eller inte. Inte mitt problem.

Men jag kan ge dig en hint. I princip allting reggas som cv19.

Jag brukar rekommendera folk som fortfarande befinner sig på den här nivå att ta en titt på dokumentären "The Century of the Self." av Adam Curtis. Finns på youtube bla. Handlar bla om Sigmund Freuds systerson. Den har inte med nåt virus att göra specifikt men jag har varit med om att många har lyckats vakna upp lite grann generellt ur sitt koma mha den.

Den är faktiskt en bra grund för o öppna upp sinnet för vilka grejer som pågår inom det här systemet o hur man medvetet manipulerar befolkningar osv. Jag tror du saknar grundläggande insikter om hur den här världen styrs. Därför blir det svårt för dig o ens kunna föreställa dig resten. Så börja där.

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
Martin Svensson skrev (1 minutt siden):

Fleskefjeset:

Du har ju ingen aning om vad du pratar om ens... du har inte satt dig in i nånting.. För du vägrar o titta på informationen som ett litet småbarn. Bara för att det råkar vara lite jobbigt för ditt psyke när världsbilden inte stämmer med verkligheten.

Meningslöst o ens diskutera nånting i det läget.

Hur siffrorna tillkommer framgår i videon. Det är helt upp till dig om du vill försöka förstå nånting eller inte. Inte mitt problem.

Men jag kan ge dig en hint. I princip allting reggas som cv19.

Jag brukar rekommendera folk som fortfarande befinner sig på den här nivå att ta en titt på dokumentären "The Century of the Self." av Adam Curtis. Finns på youtube bla. Handlar bla om Sigmund Freuds systerson. Den har inte med nåt virus att göra specifikt men jag har varit med om att många har lyckats vakna upp lite grann generellt ur sitt koma mha den.

Den är faktiskt en bra grund för o öppna upp sinnet för vilka grejer som pågår inom det här systemet o hur man medvetet manipulerar befolkningar osv. Jag tror du saknar grundläggande insikter om hur den här världen styrs. Därför blir det svårt för dig o ens kunna föreställa dig resten. Så börja där.

Kan ikke du heller svare på det enkle spørsmålet jeg har stilt flere ganger? Jeg gjentar: "Hvordan er tallene manipulert?"

Det tar deg kortere tid enn å skrive det våset du kommer med over. Youtube er ikke noe dokumentasjonsgrunnlag for konspirasjonsteorier. Prøv med egne ord, dette klarer du.

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar
1 hour ago, Fleskefjeset said:

Hvordan er tallene manipulerte i media? Tror du har sniffet litt for mye chemtrails.

Aprpopos – kva seier konspirasjonsteoriane om kva som skjer no når flytrafikken er redusert med over 90% og det knapt er "chemtrails" å sjå?  Klimaforskarane seier at det skal verte litt kaldare utan kondensstripene, so det skal verte interessant å sjå om teorien stemmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Fleskefjeset said:

Alternativt i ditt tilfelle, fosterstilling og synes synd på seg selv. Snakk om å brenne for en sak.

Jeg bidrar på min måte, og det er faktisk ikke mitt ansvar å overbevise deg om noe som helst. Du kunne fint ha bare ignorert alt jeg kommer med. Isteden går du til angep på meg ved å kalle meg for ting. Du er veldig agressiv i hvordan du diskuterer her inne, og dessverre så var jeg dum som beit på. Det at en moderator ikke har blandet seg inn synes jeg er merklig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...