Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør jeg si ifra at puppene mine ikke er fine? Rant om pupper...


Gjest 67459...a8b

Anbefalte innlegg

Nei, da er u jo ikke en 4 i følge den da, vel! ;)

Legg merke til at ingen av de på "lavere nivå" er sminket ...

Her har du to usminkede bilder av folk som gjerne blir oppfattet som "pene" til vanlig. Hvor på skalaen putter du disse?

Du er nok ikke noe verre enn andre folk, skal du se!

Spoiler

Madona-without-makeup-photos.jpg

55a1d1d36d77358c3b34d1b8b89c6aec.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 67459...a8b
:utakt skrev (1 minutt siden):

Nei, da er u jo ikke en 4 i følge den da, vel! ;)

Legg merke til at ingen av de på "lavere nivå" er sminket ...

Her har du to usminkede bilder av folk som gjerne blir oppfattet som "pene" til vanlig. Hvor på skalaen putter du disse?

Du er nok ikke noe verre enn andre folk, skal du se!

  Vis skjult innhold

Madona-without-makeup-photos.jpg

55a1d1d36d77358c3b34d1b8b89c6aec.jpg

 

 

Har så lagt kun sett pene, usminkede kjendiser. Vil si de er 8/9/10. De fleste kvinner er flotte uten sminke også. 

Anonymous poster hash: 67459...a8b

Lenke til kommentar
Gjest 67459...a8b
:utakt skrev (1 minutt siden):

Det er egentlig ikke noe vits i å diskutere med en med kronisk dårlig selvtillit. Det er ingenting vi kan si som kan få deg til å endre mening uansett.

Håper du kommer deg ut av de tankene etterhvert.

Nei, er nok ikke det. ? Takk. Det er et evig drag å tenke at jeg kaster bort livet mitt, men samtidig ikke klare å leve det. 

Anonymous poster hash: 67459...a8b

Lenke til kommentar

Du minner meg om ei jeg chattet med for mange år siden. Hun drev også og gnagde om at hun var så stygg og fæl og grusom og yadayada.... hver dag. Hver gang.

Jeg syns hun var hyggelig å chatte med, så jeg fortsatte. Etter lang tid fikk jeg et bilde. Gjett hva?

Hun var ikke "stygg". Selvfølgelig var hun ikke det. Nesten så jeg lurte på om hun drev med tidenes trolling.

Vi mistet kontakten etterhvert. Jeg håper det gikk bra med henne.

Ikke kast bort livet ditt med å tenke at du er stygg. Hva spiller det for rolle uansett. Du fant en kar som likte deg. Finnes det en så finnes det flere. Men, jeg forsto på deg at du likte denne karen tilbake. Så - ta sjansen da. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort, tro du meg.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 67459...a8b skrev (På 17.3.2020 den 19.23):

Nei, er nok ikke det. ? Takk. Det er et evig drag å tenke at jeg kaster bort livet mitt, men samtidig ikke klare å leve det. 

Anonymous poster hash: 67459...a8b

Om du ser på deg sjølv som ein 4-ar, så hadde du iallefall ein som såg på deg som ein 10-ar.

Det er vel ikkje usannsynleg at kompleksa dine har rot i mobbinga i barndommen og ein redsel for å bli avvist. (Sjølvskading er sjølvsagt også eit resultat av vonde kjensler som har vore vanskelege å kontrollere eller få utløp for). Eg veit at dette er lett for meg å seie og ikkje så enkelt i praksis, men du må slutte å tenkje så mykje på å vere "pen", prøve å slappe av og godta at andre kan like deg fordi om du sjølv synest at du er "stygg" eller ikkje "god nok" på andre område. Redselen for alltid å bli avvist må du prøve å kvitte deg med. Tenk positivt og lev livet!

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Jeg skal unngå å leke hobbypsykolog her, og vil egentlig bare meddele følgende: Det faktum at han spurte deg om å gå ut er det tydeligste tegnet på at han synes du er attraktiv nok. Og om han synes det så er det garantert andre som synes det også, selv om jeg synes du skal ta en prat med han her, for det høres ut som det kan være håp!

Og neste gang muligheten byr seg for horisontal aktivitet på mykt underlag: Om du beholder BH'en på i starten kommer partner(e) til å ha så lyst på det som er under at de kan være formet som to wienerpølser uten at det kan ødelegge noe som helst!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...