Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør jeg si ifra at puppene mine ikke er fine? Rant om pupper...


Gjest 67459...a8b

Anbefalte innlegg

Gjest 67459...a8b skrev (10 timer siden):

Vanskelig når man leser overalt ellers på nettet at små pupper er normen, det viktigste er formen og at de er stramme osv...

Du skal ikkje tru på alt som du les. I den verkelege verda er smaken ulik frå person til person, nokre menn tenner på det eine, andre på det motsette. Om du endrar på utsjånaden kan du like snart oppleve at ein framtidig partner får mindre lyst på deg. Vi er like ulike som det de er.

Gjest 67459...a8b skrev (10 timer siden):

Jeg har falt for mange forskjellige menn og aldri brydd meg om ting som størrelse på kropp, størrelse på penis, hvor mye hår han har, hvor høy han er osv.

 

Gjest 67459...a8b skrev (10 timer siden):

Men jeg er kvinne og jeg vet at menn er visuelle og tenner på det de ser. Og da må jo det de ser være pent også? 

Som sagt vil det som ein person ser på som "stygt" vere "pent" for ein annan, og omvendt. Eg meiner elles at du er fordomsfull mot menn. Ja, utsjånad er viktig, men det gjeld vel eigentleg for begge kjønn. Men kjemi osv. betyr meir, og det gjeld også for begge kjønn.

ScandiFlick skrev (6 timer siden):

Ville du dumpet han vis penis ikke var lenger enn 14cm?

Eg kunne ikkje ha sagt det betre.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Ikke sett deg, men vedder på du er ei bra dame, med bra personlighet - og ja, hva har dette å gjøre med innlegget til trådstarter? Vel.. litt klisje, men du er fin som du er. Er en mann på snart 25 år, har vært oppe i 150kg+ og nå nede mellom 105-115kg. Har løshud, strekkmerker osv osv. Men tenker ikke på det. DET ER IKKE VIKTIG! Du er god som du er. Vet ikke om svaret mitt hjalp i det hele tatt, men ønsker deg det beste, håper du finner svar. Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg aldri brukt mye tid på mennesker som vurderer egen eller andres verdi etter "hvor fin" en kroppsdel er.

Dette kan kanskje komme av ung umodenhet og usikkerhet men man ser jo mennesker selv forbi ungdomsskolealder som er fra 20 til oppe i 50 årene fremvise de samme holdningene.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest f4eee...90b

Her var det som forventet mye "Go girl, be yourself". Man kan selvfølgelig ikke forvente å få et ærlig svar i disse tider om et så sårt tema.
Jeg tror halvparten her som sier "Jeg personlig hadde ikke brydd meg, fordi det er personligheten som er viktigst" Fremdeles hadde brydd seg veldig mye om de var i situasjonen.

Jeg har i hvert fall smått lovt meg selv at jeg ikke skal være sammen med noen jeg får turn-off av, og det er ikke fordi jeg er overfladisk på noen måte. Kjemien på soverommet er ekstremt viktig for et sunt forhold.

Anonymous poster hash: f4eee...90b

Lenke til kommentar
Gjest 67459...a8b
ScandiFlick skrev (16 timer siden):

Ville du dumpet han vis penis ikke var lenger enn 14cm?

Nei.. 

Gjest f4eee...90b skrev (4 timer siden):

Her var det som forventet mye "Go girl, be yourself". Man kan selvfølgelig ikke forvente å få et ærlig svar i disse tider om et så sårt tema.
Jeg tror halvparten her som sier "Jeg personlig hadde ikke brydd meg, fordi det er personligheten som er viktigst" Fremdeles hadde brydd seg veldig mye om de var i situasjonen.

Jeg har i hvert fall smått lovt meg selv at jeg ikke skal være sammen med noen jeg får turn-off av, og det er ikke fordi jeg er overfladisk på noen måte. Kjemien på soverommet er ekstremt viktig for et sunt forhold.

Anonymous poster hash: f4eee...90b

Utseende på en person har ingenting med kjemi å gjøre i min verdenen iallefall, og jeg tror de aller fleste kan være enige om at kjemi er noe annet enn utseende på kropp. Handler mer om at man passer sammen eller ikke. Nå er det vell heller ingen som har skrevet her at personlighet er viktigst... Så jeg vet ikke helt hvor du vil med innlegget ditt. 

Anonymous poster hash: 67459...a8b

Lenke til kommentar
Gjest f4eee...90b
45 minutes ago, Guest 67459...a8b said:

Utseende på en person har ingenting med kjemi å gjøre i min verdenen iallefall, og jeg tror de aller fleste kan være enige om at kjemi er noe annet enn utseende på kropp. Handler mer om at man passer sammen eller ikke. Nå er det vell heller ingen som har skrevet her at personlighet er viktigst... Så jeg vet ikke helt hvor du vil med innlegget ditt.

Hadde ikke utseendet hatt noe med kjemien å gjøre så kunne du altså vært med verdens styggeste fyr uten problem. Det er i så fall svært uærlig.
Hvis man blir skuffet hver gang man kler av partneren så gjør det noe med kjemien. Det kan jeg av erfaring si etter at jeg var fire år i forhold med en som det. Til slutt var det nok en av de støre momentene som gjorde at vi gikk hver til vårt. Ikke fordi det var så jævla viktig. Da hadde vi ikke vært sammen i fire år i første gang tross alt. Men fordi det alltid var noe som isj "gnagde"

Anonymous poster hash: f4eee...90b

Lenke til kommentar
9 hours ago, Guest f4eee...90b said:

Her var det som forventet mye "Go girl, be yourself". Man kan selvfølgelig ikke forvente å få et ærlig svar i disse tider om et så sårt tema.
Jeg tror halvparten her som sier "Jeg personlig hadde ikke brydd meg, fordi det er personligheten som er viktigst" Fremdeles hadde brydd seg veldig mye om de var i situasjonen.

Jeg har i hvert fall smått lovt meg selv at jeg ikke skal være sammen med noen jeg får turn-off av, og det er ikke fordi jeg er overfladisk på noen måte. Kjemien på soverommet er ekstremt viktig for et sunt forhold.

Anonymous poster hash: f4eee...90b

Du må jo klare å skille mellom hva som er turnoff for deg (din personlighet og dine preferanser) kontra hva andre synes. Det er cluet her.

Men nå skjønner man at det begynner å dette ned på ungdomsskolenivået igjen :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Svar til OP: Nei. Om du er så stresset over dem, at du føler du må snakke om lysten for operasjon og "fix", så ikke kast det på dårlig selvtillit, men si noe ala "vurderer operasjon pga du ønsker å kunne gå uten BH", eller noe slikt. Er jo ikke noe vi kan relatere oss til, og du får et svar på hva han mener om saken uten å risikere å nevne noe som de fleste av oss setter høyere på en negativ skala fremfor hvordan puppene ser ut. 
 

Lenke til kommentar

Tenkte å si min mening etter å ha sett bildet, men linken gir error 403 "forbidden".

Selvfølgelig liker jeg flotte pupper, det gjør 'alle'. 
Har jeg brydd meg om du ikke har levd opp til dette ... nei, jeg hadde ikke brydd meg om det. Jeg hadde ikke brydd meg om du har fjernet brystene pga kreft heller. 

Jeg har brydd meg om deg, ikke brystene dine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det hjelper lite å være white knight Eller drive empowerment her når vi faktisk snakker om virkeligheten. En virkelighet som faktisk ikke er sånn vi gjerne skulle ønske den var.

Som en annen bruker er inne på så er det litt rart at de som messer hvor lite utseende har å si nok sjeldent er sammen med de støggeste damene eller fæleste typene. De blir nok swipet vekk på tinder. Gubben med stygge tenner, skjeling, pondus, pinglete bygning og kviser blir antagelig umiddelbart swipa bort av de samme damene som mener at utseende ikke betyr noe og at det er personligheten som er viktig.

Begge kjønn er visuelle. Attraksjon starter umiddelbart med det overfladiske og hvis vi tar kontakt begynner det kjemiske og deretter begynner personlighet å spille en rolle. Men da overstyres som regel fornuften av kjemien. Det sagt er TS heldig som er av det selektive kjønn. På grunn av mangel på tilbud går de fleste menn etter et langt større spekter enn kvinner. De fleste menn sorterer nok ikke bort kvinner like overfladisk som det motsatte og sjansen er dermed større for at en 8'er mann utvikler kjemi med ei 5'er dame og når  kjemien er på plass så glatter man over det meste for en stund.

Hvis man da allerede er på det stadiet at man har kommet forbi første glans, overfladisk attraksjon og kjemi så handler det stort sett bare om å vise selvtillit. Selvtillit er alltid attraktivt. En kvinne (eller mann) som utsondrer selvsikkerhet og komfort er tiltrekkende.    Silikon/operasjon kan være en måte å oppnå dette dersom dette er noe som plager deg.

Igjen er Ts heldig som er av det kjønn som kan operere bort slike mangler fra naturens side. De fleste whiteknights hyler av en eller annen grunn i kor om hvor fælt silikon er og female empowerment men har stort sett null innsikt i hva implantater faktisk ér og hvordan de ser ut. De fleste av disse hadde vel stappet opererte patter i munnen og aldri visst det. Og de hadde vel forøvrig også stått langt frem i køen når fungerende penisoperasjoner eller boler uten bieffekter ble delt ut. (sånn typisk norsk dobbeltmoral så hadde man vel skreket på Facebook hvor dumme kvinner og brystoperasjon er samtidig som man får kuken fylt av sement).

men det er lite sannsynlig at denne mannen melder seg ut etter å se pattene dine. Hvis det allerede er kjemi der. 

En annen bruker spurte også om du hadde dumpet ham dersom dere tok klærne av for første gang og han presenterte en bitteliten penis. Det hadde du sikkert ikke. Iallefall ikke med en gang sånn at det åpenbart var grunnen ;). Hadde han vært ærlig om dette fra børjan så hadde dere kanskje ikke kommer til punktet hvor klærne datt av? Men hvis han ikke sa noe og dere kom så langt at dere fikk klærne av så fant du kanskje ut at han ikke ble plaget av det, han virket ikke anfektet, hadde en tunge fra himmelen og Fister som en gud.

Kanskje du har verdens beste sugemunn, kanskje du har verdens deiligste rumpe, kanskje du har de mest intense og lekne øynene, kanskje har du fetisjer og fantasier som treffer perfekt med hans. Vi er alle en totalsum av mange plusser og minuser og det er vel ingen av oss som kan vite hvor flink han er å regne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 67459...a8b

Ts her. Jeg brøt med mannen. Vi havna nesten til sengs i går kveld, men jeg klarte ikke. Sa ingenting til han, bare forklarte at dette går ikke og at jeg ikke ønsker noe mer videre. At jeg ønsket å bryte kontakten osv. Han forsto så klart ingenting siden dette kom som lyn fra klar himmel, men jeg orker ikke. Orker ikke se skuffelsen i øynene hans når han ser hvor stygge de er, orker ikke at han sliter med å få den opp pga jeg ser ut som jeg gjør. Vet at mange av dere bare prøver å få meg til å føle meg bedre og jeg følte meg bra en stund og tenkte i går kveld at dette skal gå fint, han liker MEG og dumper ikke meg pga puppene. Han er jo en real og flott person. Men jeg tør ikke ta sjansen. 

Så da er det bare å vente til jeg får operert meg, som sikkert er en del år til... Også må jeg jo slåss litt med mitt eget hode fordi jeg er redd for å operere meg, redd for at det ikke skal bli bedre, redd for at jeg kaster MANGE tusen kroner ut vinduet. Jeg får jo tydelige arr siden jeg må ha brystløft. Det er mye å gjøre bare for å få kjæreste... Men jeg trenger jo kjærlighet jeg også. 

Til dere damer som ser pene ut... Dere er så utrolig heldige. De pene damene kan ha stygg personlighet og likevel få mange menn etter seg. Jeg må kompensere med alt mulig for å kunne få kjæreste - og det er ikke nok det heller... Og nei, jeg er heller ikke kresen på menn. Mange tenker nok at jeg er det siden jeg er kvinne, men jeg er slettes ikke selektiv, og jeg verdsetter lojalitet og ærlighet kjempe høyt... Denne mannen jeg var med nå virka som sagt som en veldig bra mann når det kom til personligheten. Men jeg kan jo aldri vite om han vil dumpe meg av overfladiske grunner eller ikke. Så da dumpet jeg han, før han fikk sjansen. 

Har skikkelig kjærlighetssorg, faktisk. Jeg likte han SÅ godt... :(   

Anonymous poster hash: 67459...a8b

Lenke til kommentar
Gjest ab499...5bf

Det var et dårlig valg. Du vet jo ikke hvordan han ville reagert. Mest sannsynlig ville han likt deg for den du er. Folk flest er nemlig ganske ålreite. Og det er jo ingen "faresignaler" med denne fyren til nå. 

Jeg syns du skal ringe han i morgen og ta en prat. Si at du sliter med selvtilliten når det gjelder kropp. Han kommer nok til å ta det fint. 

Lykke til. 

Anonymous poster hash: ab499...5bf

Lenke til kommentar
Gjest 67459...a8b skrev (12 minutter siden):

redd for at det ikke skal bli bedre, redd for at jeg kaster MANGE tusen kroner ut vinduet.

Det gjør du nok med høy sannsynlighet. Dette problemet sitter primært i hodet ditt, og når du får fikset puppene dine så finner du noe annet å være misfornøyd med. 

Jeg er på ingen måte motstander av plastiske operasjoner, men når grunnlaget er så åpenbart skjevt som ditt tenker jeg det er bedre å begynne i en annen ende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 67459...a8b
Gjest ab499...5bf skrev (3 minutter siden):

Det var et dårlig valg. Du vet jo ikke hvordan han ville reagert. Mest sannsynlig ville han likt deg for den du er. Folk flest er nemlig ganske ålreite. Og det er jo ingen "faresignaler" med denne fyren til nå. 

Jeg syns du skal ringe han i morgen og ta en prat. Si at du sliter med selvtilliten når det gjelder kropp. Han kommer nok til å ta det fint. 

Lykke til. 

Anonymous poster hash: ab499...5bf

Det kommer han ikke til å gjøre. Det står jo overalt i tråden her + ellers på nettet at menn blir skremt av dårlig selvtillit og at ingenting er mer turn-off enn et dårlig selvbilde. Men så snart man nevner slappe hengepupper så er det også turn-off. Så at jeg da ringer han og forteller at hei, jeg hater kroppen min og meg selv men vi kan fortsette å prøve..... Han kommer til å legge på, haha. Jada, kan pakke det inn i sølvpapir. Dette er å lure fyren, og det er nok mange av dere enig i. 

Jeg beklager men jeg klarer ikke tro på noe av det som skrives i tråden her. Og dere tenker nok at jeg må oppleve det virkelige liv.... Det er veldig vanskelig når man sliter med det sosiale, og når jeg i tillegg har veldig dårlige erfaringer med menn på generell basis. 

Fy faen så vondt alt dette gjør. Er så full i hodepine og smerter i magen og bryst av all grininga, tenk hvor mye verre det hadde vært om han dumpa meg! Det hadde vært tusen ganger verre. Å utsette meg for det, skjer ikke. Og nei jeg vet ikke hvordan han ville reagert.... Men sjansen er stor for at kroppen min ville ødelagt for et eventuelt forhold, siden jeg ikke er perfekt på noen måter. Altså der er INGENTING på kroppen min som er i nærheten av bra. Jada, jeg syns rumpa mi er fin og midjen min er jo smal. Men det er da ikke nok. 

Anonymous poster hash: 67459...a8b

Lenke til kommentar
Gjest 67459...a8b
Gjest ab499...5bf skrev (8 minutter siden):

Du bør heller bruke penger på psykolog enn kirurgi. Problemet ditt er ikke puppene dine. 

Anonymous poster hash: ab499...5bf

Jeg har det fint med meg selv helt til jeg skal prøve å få meg kjæreste/møter menn og blir forelsket/faller for noen og til jeg får komplimenter, haha. Har gått i terapi i mange år og føler ikke at jeg trenger det lenger. 

Kommer meg nok over dette også. Denne "kjærlighetssorgen" er nok over om en del uker og nå har jeg lært at å involvere meg med menn funker dårlig for selvtilliten, så da er det best å la være. Før jeg møtte han her så hadde jeg det kjempe fint med meg selv. Noe ensom og det er ofte at jeg gråter og er lei meg fordi jeg ikke har kjæreste og skulle ønske jeg hadde noen å dele tanker og følelser med, men det går fort over. 

Anonymous poster hash: 67459...a8b

Lenke til kommentar
Gjest 67459...a8b
oophus3do skrev (1 minutt siden):

Du velger jo selv å ikke ha kjæreste når du ikke lar noen få sjansen. Du har jo på forhånd bestemt deg at ingen liker puppene dine fordi du selv ikke liker dem. 
 

Har jo lest litt om hva menn liker osv også. Jeg liker puppene mine når jeg ser på de med mine egne øyne, jeg er veldig stolt over kroppen min og at jeg har snudd om på livet mitt, gått ned mange kilo, sluttet å skade meg selv for mange år siden osv. Men denne stoltheten bærer jeg med meg alene, jeg kommer ikke til å fortelle dette til noen jeg kjenner i det virkelige liv. Kroppen min er bare et problem i møte med andre som har forventninger til meg. Jeg tipper mannen jeg var med nå forventa en ganske strøken kropp siden jeg trener såpass mye som jeg gjør + at jeg har gått ned i vekt, for mange vet jo ikke at man får f.eks løs hud og at puppene bærer preg av det siden puppene for det meste består av fettvev. 

Og tenker at det er maaaaaaaaaaaange flere som liker små pupper/store, faste pupper enn slike pupper som jeg har. Det holder nok til sjeldenhetene at noen liker slike pupper. At noen ikke bryr seg er vell også sjeldent i disse dager. Så nei fuck it... 

Anonymous poster hash: 67459...a8b

Lenke til kommentar
Gjest 67459...a8b skrev (21 minutter siden):

Har jo lest litt om hva menn liker osv også.

Det spiller så absolutt ingen rolle. Pupper og rumpe og lår og smil og blikk og alt spiller ei rolle om du skal lure til deg en fyr på byen for å bli knullet. Om formålet ikke er det, der kjemi og personlighet kommer inn i bildet så veier det straks mye mer. 

Pupper er ikke kun spennende fordi de skal beskues. De er spennende fordi dere som oftest har ekstra følsomhet rundt brystvortene og liker oppmerksomhet der, også handler det jo litt om intensjon fra deres side også i måten dere bruker femininiteten deres for å "jage oss opp". Det er jo derfor vi elsker å gi oppmerksomhet der også. Dog om du har ei flott rumpe du er mest stolt av, så bruk den for hva det er verdt da vell. En fyr som lærer seg det at du elsker å få oppmerksomhet der vil gi deg det om han er nogenlunde oppegående. 

Gjest 67459...a8b skrev (21 minutter siden):

Jeg tipper mannen jeg var med nå forventa en ganske strøken kropp siden jeg trener såpass mye som jeg gjør + at jeg har gått ned i vekt, for mange vet jo ikke at man får f.eks løs hud og at puppene bærer preg av det siden puppene for det meste består av fettvev. 

Hva vet du om hva han forventet? Man er ikke særlig lur om man forventer alt på stell hos ei jente som har gått ned mange kilo. Selvfølgelig kan det være rester av strekkmerker her og der, og løs hud og hengete pupper. Jeg har da vært sammen med og har hatt sex med mange i ulike former og varianter. Hu ene som hadde hengepupper kastet dem omtrent i trynet på meg og brukte humor innad i kosen. Mye mer sexy det enn om du skal gjemme dem. Så fiks hodet ditt først og fremst, så går dette av seg selv og du klarer å finne menn som gir faen i hvordan puppene ser ut sånn bortsett fra at vi merker at du er ekstremt opptatt av dem og ønsker å gjemme dem. 

Om du pga egen selvbilde ønsker å fikse på dem, så ja vell. Hadde det ikke vært bedre å vært sammen med en fyr som likte deg fra før du gikk under kniven da isåfall? 

Endret av oophus3do
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bryt aldri opp basert på egen usikkerhet, redsel for å bli avvist eller "skuffe" den andre. Det viktigste du kan gjøre er å ta sjansen og det verste som skjer er at du slapp et dårlig forhold men det beste er at du blir bedre kjent med en flott fyr. Man angrer som regel alltid på de sjangsene man ikke tok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...