Gå til innhold

Google Stadia åpner nytt spillstudio med God of War-produsenten ved roret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan komme omså hvor gode spill på stadia platformen. Ønsker ikke å spille dem streamet. Vil alltids være noe input delay og noe bildekompressjon.

Streaming av spill er noe jeg ikke ser for meg å bruke de nærmeste 10-15 årene som en fast løsning med mindre det kommer gigabit linje her til en rimelig pris og stadia sender ut nærmest ukomprimert signal.

Til hjemmebruk vil jeg heller bruke pc, til reisebruk har jeg oftest ikke tilgang til internett i farta så da tar jeg heller med meg Nintendo Switch eller PSP/Vita.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sure, men det er jo greit. En helt ny teknologi som har ulemper i en eller annen form kommer ikke til å ta over verden fra dag 1. Sånn som med VR, så kan det ta mange år før den er raffinert, utviklet og billig nok til at det er noe som blir mainstream.

Jeg har ingen erfaring med Stadia, men jeg har spilt litt Witcher 3 gjennom Geforce Now, og jeg syntes det er en helt konge opplevelse, fordi jeg har pc med stusslig gaming hardware. Kanskje ikke noe som kommer noensinne til å bli bra nok for proffe med tanke på latency, men allerede er det bra nok for meg, iallefall på andre spill enn FPS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange jeg kjenner som gjerne vil game, men har ikke muligheten til å bruke mange tusen på gaming PC. Men jeg klarer ikke å finne en måte å signe opp for Stadia uten å måtte kjøpe den spillkontrolleren og chromecasten. Det kommer kanskje senere?

Endret av Icenor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...