Gå til innhold

Bør jeg gjøre noe med dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har det kabinette, jeg har laget 2 80mm hull i toppen til radiator viftene.

Og laget hull til ac tanken min :thumbs:

Neonlys under :> Så skal jeg skjære ut ¨grillene¨ bak, og sette inn noen fete griller.

Der har du noen tips om hva du kan gjøre vartfall .

bruk fantasien din

:thumbs:

Endret av ziller_
Lenke til kommentar
Bør jeg gjøre noe mer med dette enn å kjøpe neonlys?

du kan.. ehm.. eh.. kaste det i søpla, kjøpe ett nytt.. og modde SELV!

jeg kan ikke fordra folk som kjøper ferdigmodda, og tror di for status fordi de driter penger..

går ann og si det med en litt hyggeligere tone! JEG synes iallefall det kabbiset der er tøft, og hadde ikke hatt noe i mot å hatt det selv! så Runar, stå på!

Endret av Venn0x
Lenke til kommentar
Bør jeg gjøre noe mer med dette enn å kjøpe neonlys?

du kan.. ehm.. eh.. kaste det i søpla, kjøpe ett nytt.. og modde SELV!

jeg kan ikke fordra folk som kjøper ferdigmodda, og tror di for status fordi de driter penger..

Er akkurat som vi skulle si at du kan kaste HELE pc`n din i søpla da siden den er for dårlig... Man sier jo ikke sånt hvis man har litt vett i hue. :mad::)

Lenke til kommentar

Begynner å bli litt lei av dere som hyler ut om at det er fælt å kjøpe "ferdig modda" kabinetter. La folk kjøpe det de selv synes er fint. Det er faktisk kun et fåtall av de kabinettene som folk modder selv som i det hele tatt ser ut! Mesteparten av de hjemmemekka ser ut som om noen har gått amokk med vinkelkutter. Disse skulle kjøpt ferdig modda!

Lenke til kommentar

å herregud i himmlen!

 

du burde gjøre med det ja.. men ikke hiv inn 40 katoder å 3 ganger så mange leds! det er jo fjortiss mod.. har et par sånne venner som syns datan er så rå fordi det lyser :p

 

sikkert flere som leste den modden om den gamle compaqen? den var jo stilig på sinn måte! syns faktsik den er å blir stiligere enn et ferdig modda kabinett som f.eks du har der oppe som du skal hive litt lyst :no:

Lenke til kommentar
å herregud i himmlen!

 

du burde gjøre med det ja.. men ikke hiv inn 40 katoder å 3 ganger så mange leds! det er jo fjortiss mod.. har et par sånne venner som syns datan er så rå fordi det lyser  :p

 

sikkert flere som leste den modden om den gamle compaqen? den var jo stilig på sinn måte! syns faktsik den er å blir stiligere enn et ferdig modda kabinett som f.eks du har der oppe som du skal hive litt lyst  :no:

åja, man er fjortiss hvis man hiver inn noen lys :roll: Smak og behag vettu :)

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...