Jump to content
nor50

Sony restarter med Xperia 1 II

Recommended Posts

larris skrev (16 minutter siden):

Hentet mine på posten i dag. Tlf solgte jeg.

Hehe hvorfor solgte du?

Jeg sendte min telefon tilbake i går. Blir spennende å se om de krever tilbake hodetelefonene når/hvis jeg får de

Det kom faktisk en update i dag som fikser bluetooth\wifi problemer : ) - Selv har jeg ikke hatt noe dårlig dekning (men jeg er som regel ganske nærme routeren eller mine bluetooth ting) 

Riccardo skrev (15 minutter siden):

Hehe hvorfor solgte du?

Jeg sendte min telefon tilbake i går. Blir spennende å se om de krever tilbake hodetelefonene når/hvis jeg får de

Solgte fordi jeg synes den ikke var verdt den høye prisen. 3 kamera apper er unødvendig og de burde gå for høyere zoom som Huawei og Samsung. 21:9 formatet gjør tlf for smal etter min smak.

MrMidget skrev (11 minutter siden):

Det kom faktisk en update i dag som fikser bluetooth\wifi problemer : ) - Selv har jeg ikke hatt noe dårlig dekning (men jeg er som regel ganske nærme routeren eller mine bluetooth ting) 

Typisk..! Da hadde bare fingeravtrykk sensoren gjenstått som problemkilde for meg.

larris skrev (6 minutter siden):

Solgte fordi jeg synes den ikke var verdt den høye prisen. 3 kamera apper er unødvendig og de burde gå for høyere zoom som Huawei og Samsung. 21:9 formatet gjør tlf for smal etter min smak.

Enig i at prisen var stiv, men det er jo alle andre telefoner med tilsvarende spesifikasjoner. Her fikk man i hvertfall med headsettet. Kamera opplegget var litt hit or miss. Likte pro delen for bilder i hvertfall. Likte også 21:9 formatet.

Kanskje jeg prøver meg mark iii neste år

larris skrev (10 timer siden):

Larris. Skulle ha solgt den til meg.selv ville jeg ikke ha hodetelefoner ?

Andre som har problemer med å komme borti "on-screen" knapper under samtaler?

Jeg skrur ofte av miccen, eller setter mobilen i flymodus i en samtale.. utrolig irriterende.

MrMidget skrev (På 22.9.2020 den 11.30):

Andre som har problemer med å komme borti "on-screen" knapper under samtaler?

Jeg skrur ofte av miccen, eller setter mobilen i flymodus i en samtale.. utrolig irriterende.

Har det problemet med mikrofon på alle mine Sony. Samme med dama mi sine telefoner. Plutselig umulig å høre hva den andre sier. Og noen ganger slår samtalen av helt automatisk. Irriterende da vi prater ofte og lenge. Og det uten at vi er borti mobilen.