Gå til innhold

PSDATA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har aldri hadd problemer med dem.

 

jeg kjøpte meg en gang et msi neo kort til p4 som var feil med, og jeg sendte det inn men det var feil med det nye også det var jo ikke psdata sin feil da, og jeg ringte dem og sa at jeg ikke hadde tid til og sende inn det gammle med en gang, og jeg spurte om jeg kunne få et annet kort og dagen etter på sendte de meg et asus p4c800 deluxe-e helt gratis og så sendte jeg det gammle til bake 2 uker senere :thumbs:

Lenke til kommentar

For det andre, så har psdata utrolig bra service (synes jeg) - og vel... kanskje han hadde svidd finger'n sin på en AMD når han svarte på tlf'en :p

 

Anyway, det bør ikke være noe problem å prate med PSDATA angående retur muligheter osv., men foreslår at du tar kontakt via e-mail.

 

Det kan godt hende det tar litt lenger tid, men de svarer som oftest veldig kjapt også, ofte tar det kun 1-2 dager.

 

Selv kan du bruke retur greia på profilen (hvis du har litt IQ :p).

 

Fyller du ut den skal det ikke være noe stress :w00t:

 

Edit: topic'en var grei alikevel, det er det idiotiske forumet som kun tar med første hoveddel av emnet på forsiden.

Endret av SineTwo
Lenke til kommentar
Det hørtes ikke ut som psdata. Her på forumet har denne webshop'en nesten bare fått skryt for sin service.

 

Regner med at du snart for svar fra Snekkern'

(han er en erfaren og respektert bruker her på forumet som simpelt elsker psdata) :p

Riktig, jeg benytter Psdata til det jeg kan (om de har produktet) dette fordi de har en utrolig service, har jeg hatt feil med et produkt så har jeg tatt en tlf til dem og de har sent meg forhåndsretur med åpen faktura så jeg slipper å betale for den så har de kreditert mot denne når den delen som var feil på kom til dem.

Fikk en pakke (4 kolli) med alt av deler til en hel maskin, da jeg kom hjem oppdaget jeg at den ene pakken var teipen kuttet i ene siden når jeg så åpnet pakken fant jeg fort ut at cpu manglet, sannsyneligvis var det noen som har nappet den ut under transport. Ringte Psdata og spurte hva nå, jeg hadde jo tatt pakken hjem. De ba meg om å lage en skisse av hvordan dette var kuttet og legge ved en beskrivelse så skulle de ta det opp med posten, samtidig sendte de meg ny cpu.

Derfor prøver jeg å holde meg til dem så fremt de forhandler det jeg skall ha da service er utrolig viktig når du får feil.

Lenke til kommentar

De er bare knall. På min gamle pc, gikk prosessoren,hk og cpu vifte i stykker pga cpu vifte strøk med. Jeg ante ikke hva som hadde skjedd. De ba meg sende inn Hk, cpu og viten. En uke senere fikk jeg alt nytt og oppgradert prosessor uten noen kostnader.

Lenke til kommentar

Jepp. De virker erkeproffe på PSdata.no

 

Jeg bestiller utelukkende derfra om de har tilgjengelig noe som kan fylle mine krav. Hatt problem med en ting, sendte en mail og det virket ikke som om det skulle være noe som helst problem å få byttet det kortet. Bare det at jeg gadd ikke stresse. Nå sitter det i PCen til en kamerat av meg som ikke lar seg affisere av problemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...