Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

Oppe til 00.00.

Å! Så heldig du er da. Her stenger butikken 23. 

Ser fram til at vi kan gå når vi vil.. Er snakk om at man får butikker som kan være døgnåpne med selv-bemanningstjenester. Men jeg lurer på hvor det blir mtp. stjeling osv da. 

Også skal det sies at de ansatte vil oppleve dette på en negativ måte, noen mister garantert jobben.. 

Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Noen filmanbefalinger?

(har sett The Lighthouse)

Hvilken sjanger tenker du deg? 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
1 minute ago, Omnia vincit amor said:

Å! Så heldig du er da. Her stenger butikken 23. 

Ser fram til at vi kan gå når vi vil.. Er snakk om at man får butikker som kan være døgnåpne med selv-bemanningstjenester. Men jeg lurer på hvor det blir mtp. stjeling osv da. 

Også skal det sies at de ansatte vil oppleve dette på en negativ måte, noen mister garantert jobben.. 

Hvilken sjanger tenker du deg? 

Drama.

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (4 minutter siden):

som kan være døgnåpne med selv-bemanningstjenester. Men jeg lurer på hvor det blir mtp. stjeling osv da. 

Coop har det i Bogstadveien. Man registrerer seg med app. Sensorer og sånt i butikkene som skal sørge for sikkerhet.

Endret av Yiddo10
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Yiddo10 said:

Ja, den er opplyst om for lenge siden. Opptil flere ganger. Noen følger ikke med.

Hjelper ikke å legge ut linker som ikke er linker, vettu. Og hvis du har redigert bort linken etter noen minutter, er jo det i seg selv meget merkelig. Tror jeg må ringe Agent Scully og resten av X-files teamet.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Hjelper ikke å legge ut linker som ikke er linker, vettu. Og hvis du har redigert bort linken etter noen minutter, er jo det i seg selv meget merkelig. Tror jeg må ringe Agent Scully og resten av X-files teamet.

Jeg noterer dine tanker og sender disse videre til min rådgiver. Herr Daniel Levy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Ale-Fawk skrev (4 minutter siden):

Drama.

Hmm.

Get Out er en ganske god film, om du ikke har sett den. Ellers har du American History X, men den har du kanskje sett? 

Gisaengchung (orginal tittel) er også en god film, vinneren av flest Oscars i år. Har ennå ikke fått sett denne :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Da skal jeg gi Get Out en sjanse i natt. Takk!

Kos deg, den er skikkelig god. Den er nok mer thriller en drama, men er skikkelig god. :)

Justwatch.com vil jeg forøvrig anbefale. Den viser hvilke filmer de forskjellige streamingtjenestene har liggnede!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...