Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
15 hours ago, Stormoen33 said:

Nei, der er det bare BMWer og Audier, dette er Cebu City på sitt verste.

F.en så fine steder dere er på da. Jeg tror jeg hadde likt Filippinene bra, minus for den kriminaliteten man har hørt om. Folket der takler mye bedre engelsk enn thailendere f.eks. Har tilgode å reise til Asia. Må skje før jeg ligger i graven!! Er Cebu shitty et bra sted?

Lenke til kommentar
15 hours ago, Omnia vincit amor said:

Ristorante Mozzarella synes jeg ligger på 4/10. Hva synes dere? ?

Mja.. Litt høyere enn en firer. Men det er jo en simplere pizza. Går noe i Pollo-varianten fra samme merke. Men, går noe i de rimeligste pizzaene også fra andre merker. Pollo er nokså dyrt. Liker at det er god kylling og at det er spinat på den. Får jo ikke i seg nok slikt grøntfor ellers. Men, har hatt så mye av Pollo at den har sunket litt på skalaen min etterhvert. Blir som med all kjøpepizza, blir litt smått kjedelig etterhvert. Tipper Granca begynner å bli kjedet av matutvalget der nede så mye restaurantmat han får i seg om dagene?

Endret av G
Lenke til kommentar
G skrev (Akkurat nå):

Tipper Granca begynner å bli kjedet av matutvalget der nede så mye restaurantmat han får i seg om dagene?

Nja. Går ikke så mye på restaurant i de ukene jeg ikke har besøk. Så jeg er ikke lei av den maten, nei. De to-tre stamstedene mine har HIMMELSK mat! Lager en del enkel mat hjemme ellers. Men jeg får i hvert fall imeg nok. For jeg har IKKE gått ned i vekt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...