Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Det går muligens med noen nick med i dragsuget. Det er isåfall ikke like overraskende. 

Mulig redigering gjør at man berger, om det er noe berge seg fra da. 

Skrevet
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Faderuttan. Nå driver jeg med enetale og monolog. Litt slik som planen virker å være der inne. Snedig. 

Skrevet
lsklars skrev (8 minutter siden):

Ring helpdesk.. Evt. Microsoft India

JEG må ikke vite det. Har vel kvitt et sted. Skal sjekke når jeg en gang står opp fra badekaret.

Skrevet
HYYYL skrev (27 minutter siden):

Gjelder nye også.

Javel. Jeg bruker den til nettpoker, surfing, nedlasting og serietitting. Ikke gaming. Funker for mitt bruk, kanskje ikke hvis man gamer. Liker den store skjermen til serier.

Skrevet
1 hour ago, lsklars said:

Ikke Apple.

Snakk om å gi seg selv et handicap. 

Tar ikke i Windows-pc'er selv, men har folk jeg stoler (litt) på som snakker pent om Dell sin XPS-serie. 

Skrevet (endret)
8 minutes ago, Tyttebærtryne said:

Tvilsomt.

Semi-profesjonelle nett-troll, som har tid til å sitte hele dagen på forum og pønske ut metoder for å få folk til å tilte slik at de kan klage inn innlegg, tar garantert screenshot.

Endret av TitanSable
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
TitanSable skrev (3 minutter siden):

Semi-profesjonelle nett-troll, som har tid til å sitte hele dagen på forum og pønske ut metoder for å få folk til å tilte slik at de kan klage inn innlegg, tar garantert screenshot.

Jeg er avslørt!

Skrevet
Granca skrev (Akkurat nå):

Tror aldri jeg har sett maken til full fyr i vgd-teltet! Nå vet mange hvem han er, også. Fortjent!

Tror mange vet det allerede. 

Det rare er jo at han selv oppgir å ha vært med i to-tre tv-program, programmets tittel, samt hva han snakket om i episoden, for deretter å gå i vinkel når noen nevner fornavnet hans, eller verre da. 

Skrevet
Justice 96 skrev (Akkurat nå):

Tenk å nærme seg 60 år, og ha trolling som det største man har oppnådd i livet. Noe så miserabelt. 

Uførepensjon kan gi ulike utslag. 

Skrevet
Justice 96 skrev (2 minutter siden):

Tenk å nærme seg 60 år, og ha trolling som det største man har oppnådd i livet. Noe så miserabelt. 

Man synker ikke lavere i livet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...