Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Justice 96 skrev (1 minutt siden):

Ja, det er et absurd opplegg. Det som skjer er jo at trollet klarer å vri det som nå skjer til mobbing og trakassering, mot seg. 

Isolert sett har han jo rett, ift. sedvanlig debattskikk/regler, i historisk sammenheng så ser nok andre på dette med andre øyne. MOD derimot vil nok gi han rett i den tråden, igjen. Skjønt, virker ikke som MOD-Hotline er like effektiv i dag. 

Lenke til kommentar
Justice 96 skrev (3 minutter siden):

Minner meg om en sak som ble kalt plageånden fra Rauma. Same shit, different wrapping. 

Her er vi på sporet av noe. Jeg vurderte for en tid tilbake å skrive til han at jeg tilbyr rådgivning, men det hadde fort blitt slettet, så jeg droppet det.

Lenke til kommentar
Granca skrev (2 minutter siden):

Hvor meget koster en time rådgivning fra Demmer på den balkizz, og er ostetallerken inkludert?

Sytten hundrede kroner og sytten øre, eg gjentar, sytten hundrede kroner (1700) og sytten øre (17). De får sjølvsakt medbringede et tallerken av detter sort fra Vålerenga halal. Den kan eg meddele at ikkje e inkluderede og koste sytten krone, eg gjentar ikkje.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (25 minutter siden):

Mener Stormoen sa at han prøvde seg på nytt igjen, og fikk foten med en gang.

Det var det han skrev på VGD ja, han ville vite hvem som hadde meldt ham, noe jeg tviler på at noen her hadde gjort siden vi ikke ante at det var ham. 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (5 minutter siden):

Sytten hundrede kroner og sytten øre, eg gjentar, sytten hundrede kroner (1700) og sytten øre (17). De får sjølvsakt medbringede et tallerken av detter sort fra Vålerenga halal. Den kan eg meddele at ikkje e inkluderede og koste sytten krone, eg gjentar ikkje.

Eksisterer der nogen contant-rabatt? Eg heve skilling og ort. Elles eit framifrå tilbod. Gaar ut ifra at nattkjole er det naturlege klædebon?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...