Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, Tyttebærtryne said:

for deretter å gå i vinkel når noen nevner fornavnet hans, eller verre da. 

Skuespill for å få flere innlegg slettet og flere brukere utestengt. Antageligvis så fungerer det også.

Løser ikke problemet hvis han blir utestengt heller siden det er mulig å klage på innlegg selv om man ikke er logget inn på vgd. Hvis moderatorene utestenger ham så kommer de nok til å få en arbeidsmengde de ikke ønsker. Han forsvinner ikke selv om vi ikke ser ham.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Folk skal ha for innsatsen, men jeg gir det maks 24 timer, så er han tilbake under nytt nick.

Jeg har heller ikke trua på at innsatsen fører fram. Fyren har mest sannsynlig noe han kan bruke mot VG. Mest sannsynlig fra artikkelen som er slettet.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Justice 96 said:

Fyren har mest sannsynlig noe han kan bruke mot VG.

Det mektigste våpenet han har er tid.
* Tid til å skrive mail
* Tid til å lese alt som blir skrevet av alle
* Tid til å klage på alle småting
* Tid til å provosere helt til noen biter på

Det er umulig å slåss mot dette. Slaget er tapt før det begynner.

Endret av TitanSable
Lenke til kommentar
TitanSable skrev (Akkurat nå):

Det er umulig å sloss mot dette. Slaget er tapt før det begynner.

Her er jeg enig. Derfor må man overse eller bare gi opp. Det fører ikke annet med seg, enn at trollet får det som søkes, nemlig oppmerksomhet.

Skal man ta opp kampen, kan det gjøres uten å annonsere det på vgd. Den oppmerksomheten er som næring for troll. 

Lenke til kommentar
Justice 96 skrev (2 minutter siden):

enig

Jeg har heller ikke tro på massiv klage, og har jo nevnt det før. Det som kan være alternativet nå da, jfr. Titans tidsargument, er jo at MOD ved massive henvendelser ser at de ikke vil bruke tid på dette, og utestenge ham. 

Har fortsatt litt vanskelig for å tro at han har noe på VG ifm. slettet artikkel, og ser ikke helt at dette skulle gi gehør hos MOD, all den tid artikkelen er slettet. Mener jeg har lest den i sin tid, og reagerte ikke på noe da. 

Det er vel heller ikke uvanlig at gamle artikler slettes, eller "forsvinner"?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...