Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Tenkte å sende en fellesmail til andre nettaviser i morgen om B, historikk og hvordan VG fraskriver seg ansvar for innhold og ikke minst hvordan han får herje fritt uten at noe skjer. Jeg mistenker som nevnt før at dette har en sammenheng med den sletta VG artikkelen fra 2012 om vedkommende. VGD er tross alt et av Norges største forum. VG sitter tross alt med ansvar for hva som skjer på sitt eget forum. Nok er nok. 

Endret av lsklars
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lsklars skrev (1 minutt siden):

Tenkte å sende en fellesmail til andre nettaviser i morgen om B, historikk og hvordan VG fraskriver seg ansvar for innhold og ikke minst hvordan han får herje fritt uten at noe skjer. Jeg mistenker som nevnt før at dette har en sammenheng med den sletta VG artikkelen fra 2012 om vedkommende. VGD er tross alt et av Norges største forum. VG sitter tross alt med ansvar for hva som skjer på sitt eget forum. Nok er nok. 

Liking the plan. Tommel avlevert.

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (Akkurat nå):

Tviler på at de sjekker den. Hadde jo vært merkelig dersom de svarer på de e-mailene og samtidig ikke svarer sine egne brukere.

De sjekker nok ikke, men det kan jo være at noen vegrer seg for å oppgi egen e-post. Å få svar fra MOD er en nok mer vrien øvelse ja. 

Lenke til kommentar
lsklars skrev (5 minutter siden):

Tenkte å sende en fellesmail til andre nettaviser i morgen om B, historikk og hvordan VG fraskriver seg ansvar for innhold og ikke minst hvordan han får herje fritt uten at noe skjer. Jeg mistenker som nevnt før at dette har en sammenheng med den sletta VG artikkelen fra 2012 om vedkommende. VGD er tross alt et av Norges største forum. VG sitter tross alt med ansvar for hva som skjer på sitt eget forum. Nok er nok. 

Dette liker jeg. Flott engasjement! 

Lenke til kommentar
lsklars skrev (6 minutter siden):

Tenkte å sende en fellesmail til andre nettaviser i morgen om B, historikk og hvordan VG fraskriver seg ansvar for innhold og ikke minst hvordan han får herje fritt uten at noe skjer. Jeg mistenker som nevnt før at dette har en sammenheng med den sletta VG artikkelen fra 2012 om vedkommende. VGD er tross alt et av Norges største forum. VG sitter tross alt med ansvar for hva som skjer på sitt eget forum. Nok er nok. 

Støttes! Flott tiltak.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, lsklars said:

Tenkte å sende en fellesmail til andre nettaviser i morgen om B, historikk og hvordan VG fraskriver seg ansvar for innhold og ikke minst hvordan han får herje fritt uten at noe skjer. Jeg mistenker som nevnt før at dette har en sammenheng med den sletta VG artikkelen fra 2012 om vedkommende. VGD er tross alt et av Norges største forum. VG sitter tross alt med ansvar for hva som skjer på sitt eget forum. Nok er nok. 

Den personen er ikke noe problem for vg. Dersom du ønsker å angripe vgd så finn fram noen eldre innlegg med meninger som vg ikke ønsker å bli assosiert med (og som det nye sletteskriptet ikke har klart å fange opp).

Overskrifter som "høyreekstremister herjer fritt på forumet til norges største avis" (bytt ut "høyreekstremister" med det du finner).

Og ikke la deg stoppe av detaljer, sannhetsgrad eller kontekst. Tenk tabloid. Finn en knippe innlegg som isolert sett kan skade forumet.

At et troll herjer på et forum er ikke nyhets-mat. At uheldige innlegg står der er det.


Det gjør ikke noe at innleggene er gamle. Bruk vinklingen "I mange år har nettforumet til norges største avis latt {noen} fritt få spre {hat/rasisme/noe annet ubehagelig} uten at avisen tar grep,  bla bla bla".

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheIceman10 skrev (8 minutter siden):

Mon tro om B og bondne har kjennskap til hverandre

Neppe. Bonden driver skuespill og tilpasser seg forholdene for å få oppmerksomhet. At troll støtter hverandre er heller ikke særlig uvanlig. 

Endret av Justice 96
Lenke til kommentar
TheIceman10 skrev (6 minutter siden):

Mon tro om B og bondne har kjennskap til hverandre (fra før)? Utrolig at sistnevnte tar han i forsvar.

Nei, men den ene vil jo bli kompis med den andre. Bonden leker seg, men har også en agenda. En mann med mye fritid, og han holder på med sitt, også bevisst (hvilket han visstnok har innrømmet på vgd.no tidligere). 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...